haha, foto waar mn kop verbouwt en plastic lijkt.ohyah. ik ben zo lelijk =3
Het is grappig dat ik ZOOT 2/3 jaar terug ofzo? tegen kwam in de trein, toen we terug kwamen van dat PowerUnlimited game-event, en vervolgens een aantal jaar later op mijn forum zit lolol sidenote HOLY SHI- THERE IS A COW ON MY SHOULDER
@ ZOOThaha gelukkig dat je me geen barbie gaat noemen =Xen je hebt geen varkensneus haha~
Quote from: MK on 19 July 2007, 20:21:37Het is grappig dat ik ZOOT 2/3 jaar terug ofzo? tegen kwam in de trein, toen we terug kwamen van dat PowerUnlimited game-event, en vervolgens een aantal jaar later op mijn forum zit lolol sidenote HOLY SHI- THERE IS A COW ON MY SHOULDER Niet helamaal waar hhihihi was ook de heletijd bij het ddr en waar jij je kunsten liet zijn dat ik echt dacht van wauw dat kan ik nooit weet ej nogQuote from: ka-ron on 19 July 2007, 20:41:42@ ZOOThaha gelukkig dat je me geen barbie gaat noemen =Xen je hebt geen varkensneus haha~ nou meschien niet op deze foto maar als ik me hoofd ietsies omhoog doe zie je het goed er zouden zo 2 holbewonners in kunen wonen