Misa for t3h w1n!
Quote from: Febru on 07 April 2009, 09:37:06Ja, maar als je A niet van B kan onderscheiden lijkt me dat die 'feel' er niet echt in zit ._.Dus, Marise; je gaf hem zangles??zijn heeeeeeeeeeel veel muziekanten die zeer hoog aangeschreven staan maar helemaal geen muziektheorie kennen.daarnaast is veel van de theorie sowieso achterhaald. wat bijvoorbeeld bij genres als IDM (intelligent dance music) en braindance veel voorkomt zijn noten die eigenlijk niet bestaan, bijvoorbeeld tussen de a en a# vallen en naast elke toonladder vals zou klinken maar in het nummer onderling perfect klinkt. muziek is en blijft een emotie en geen wetenschap ;)
Ja, maar als je A niet van B kan onderscheiden lijkt me dat die 'feel' er niet echt in zit ._.Dus, Marise; je gaf hem zangles??
Quote from: Rin on 10 April 2009, 01:29:43Quote from: Febru on 07 April 2009, 09:37:06Ja, maar als je A niet van B kan onderscheiden lijkt me dat die 'feel' er niet echt in zit ._.Dus, Marise; je gaf hem zangles??zijn heeeeeeeeeeel veel muziekanten die zeer hoog aangeschreven staan maar helemaal geen muziektheorie kennen.daarnaast is veel van de theorie sowieso achterhaald. wat bijvoorbeeld bij genres als IDM (intelligent dance music) en braindance veel voorkomt zijn noten die eigenlijk niet bestaan, bijvoorbeeld tussen de a en a# vallen en naast elke toonladder vals zou klinken maar in het nummer onderling perfect klinkt. muziek is en blijft een emotie en geen wetenschap ;)Da's nog steeds muziektheorie hoor. Sowieso zijn diatonische toonladders niet de enige toonladders die bestaan. IDM is totaal niet nieuw met het niet-gebruiken hiervan. Zoek maar eens op microtonaliteit ;)En sorry, couldn't resist. ;d
Minder spammen, meer foto's plaatsen