Welcome Li! Weten meteen hoe je etuit ziet! 8D
En Mizu, zoals al eerder gezegd, ookal is het niet je smaak, ik vind het je awesome staan XD
En aangezien ik gister me kaartje heb besteld voor J-rcok invasion en al met twee meiden heb afgesproken om als alice nine. te gaan cosplayen, hier alvast een klein stukje van me Tora cosplay (en me nieuwe haar wat dus kort in stekelge laagjes aande bovenkant geknipt is, lang achter en een korte pony .___.)
(betere foto's komen later aangezien ik morgen me nieuwe fotocamera krijg <3)
Hesje zit nu in elkaar, knopen moeten er nog opgemaakt worden en de binnekant moet nog netjes afgewerkt worden. Handschoenen (of losse mouwen O_o) zijn ook al klaar (leggings knippen ftw)
Wat het moet worden:
Wat wel behoorlijk rot is is dat ik geen een plaatje van Tora hebt waar zijn benen opstaan -_-; Telkens zit er zo een bal/ballon voor XD dus weet alleen dat hij een rokvorimig iets draagt met een broek eronder en zwarte schoenen met een witte neus (a la allstars like) maar geen details .___. dus hopen dat er meer foto's van deze photoshoot in mags komen =\
(twee meiden gaan als Hiroto en shou, de twee andere gasten op die foto. Nu nog een Saga en Nao vinden~)