Nieuw kapsel bij de kapper op de 8e verdieping van de 109 Shibuya.
hadden ze daar een kapper dan???
echt serieus de 109 is me zo zwaar tegengevallen op de een of andere manier.
Was je veel kwijt eraan???
Anyways kep net deo gehaald.
Yes, Amber had het vorig jaar gezien en aangezien we toch niet wisten welke kapper wel of niet goed was gingen we maar daar naartoe. Prijzen vallen wel mee, ik was voor knippen en kleuren 11000 yen kwijt. Ongeveer 70 euro. Maar ik ben erg tevreden over mijn kapsel plus we hadden een cute looking kapper waar ik erg mee gelachen had.
Maarem...109 tegengevallen? Had je daar niet best wel wat kleding gekocht lol? XD
Majah, 109 is sowieso niks voor mij, de mensen daar kunnen beter in hun ondergoed lopen, misschien is het dan wel kort genoeg voor hun.
Anyways, aangezien deze week mijn laatste week in Japan is ben ik op Shopping-spree gegaan. Zondag had ik me kapot geshopped in Harajuku en Shibuya, maandag hele dag bij de kapper gezeten, dinsdag veel stuff gehaald in Akiba (ook voor Werner) en stuff voor mijn familie in Shinjuku, morgen naar de Bape Exclusive store in Aoyama om daar (hopelijk) de Panda Hoodie te halen + shirt voor Boy (+maybe Bapesta`s). Ook kijken of ik ergens een Lacoste Shirt kan scoren voor mijn vader en nog iets kopen voor mijn zus.