Heb afgelopen week een Tokidoki truitje en vest besteld!! Ik post een foto als ze binnen zijn, pure liefde!!! <333 (En een rib uit me lichaam armer T__T Zo duur was het!)
Waarom besteld? Je kan ze ook gewoon in Amsterdam kopen! (En, tegenwoordig in elke beetje-alto winkel..)
Heh, ik zag hier een zwaar illegale kopie-tokidoki-tas ;p
She knows. xD Nili heeft al tig kopie-tassen van tokidoki. xD Ik zag wel weer leuke nieuwe bij de Local Fanatic. : D
Ja I know XD alleen die in amsterdam vind ik nooit zo mooi (de tassen wel, zoals Tare al zei! Want 200 dollar voor een ECHTE tokidoki tas is me iets teveel. Bovendien zien de tassen er nog redelijk identiek uit ook =P)
Had een paar tokidoki tip offs topjes/jurkjes gezien op waterloop plein, en op het eerste gezicht zagen ze er best okay uit, maar toen ik beter keek zag ik dat er echt vet random lelijke dingen tussen de illustraties door zaten hahaha XD (ik kijk teveel naar details ik weet)
En op internet hebben ze veel meer, IK HOUD VAN DONUTELLA <333 Het was duur, maar het was het waard! Laatste tijd zo hard gewerkt, dan mag je jezelf weleens belonen
(en heb de bestelling al binnen =D)