mja ik zou wel een keer willen schaatsen though
Quote from: Superlevenloos on 15 November 2007, 23:39:43Quote from: Holo on 15 November 2007, 22:41:31neeee geen sneeuw. rotmeuk >_<! is leuk als je vrij bent. nie leuk als je moet werken:P dan is het vooral irriterend en nutteloos.... doe maarliever weer 15 graden ofzowat dacht je van een graadje of 25? -_-; aangezien we geen zomer hebben gehad vind ik dat we die maar moeten inhalen in de winter <3Ik help het je hopen maar ergens zie ik dat niet zo heel erg gauw gebeuren ;mja ik zou wel een keer willen schaatsen though
Quote from: Holo on 15 November 2007, 22:41:31neeee geen sneeuw. rotmeuk >_<! is leuk als je vrij bent. nie leuk als je moet werken:P dan is het vooral irriterend en nutteloos.... doe maarliever weer 15 graden ofzowat dacht je van een graadje of 25? -_-; aangezien we geen zomer hebben gehad vind ik dat we die maar moeten inhalen in de winter <3
neeee geen sneeuw. rotmeuk >_<! is leuk als je vrij bent. nie leuk als je moet werken:P dan is het vooral irriterend en nutteloos.... doe maarliever weer 15 graden ofzo