Omg, ik had net echt te vaag gedroomd joh.
Het was dus vandaag, en ik zat ergens ver weg van huis. Ik was me aan het haasten omdat ik nog naar huis moest voor me te douchen en om te kleden om dan vliegensvlug richting den haag te gaan voor deshima XD
Ik stond ergens op een station en vroeg een conducteur of die trein naar huis ging. Ja zei die vent, dus ik stapte in. Toen ik op een gegeven moment door had dat het niet de goeie trein was stapte ik uit en begon op de conducteur te schelden XD Toen was ik dus gestrand op een ander station. Ik ging vragen of er geen treinen vanaf dat station naar huis gingen, gingen er dus niet.
Toen kwam ik opeens een meisje uit mijn klas tegen, die dus wel een trein wist die naar huis ging.
Plotseling was ik thuis XD En ik moest nog 6 miljoen dingen doen, waaronder online even mijn banksaldo checken. Maar ik kreeg mijn bankrekening nummer niet ingetoetst! XD Paniek paniek dus, want ik moest nog douchen en omkleden en haren doen en bla bla bla. Toen rende ik dus in volle paniek naar mijn vader toe. Toen zei hij heel droog: "Ja dan kleed je je toch gewoon alleen om? Dan breng ik je wel naar het station"
Briljant, en toen werd ik wakker XD