zo terug van vakantie. en wow wat was dat RUK ZEG!!! >_<
was met me zwager, zus en neefje van 2.5 naar italia. erg gezellig enzo. 2e week kwamen er wat vrienden bij nog. maarjah. still sux.
1e heenrit een tussenstop in zwitserland gedaan. in de freaking alpen in een tentje. xD wakkerworden met uitzicht op sneeuwtoppen is wel leuk. dan ga je rijden en tik je in de tomtom je bestemming. je tomtom stuurt je over bergpassen, en na 40 minuten. op 2200 meter hoogte, BLIJKT DIE FREAKING BERGPAS AFGESLOTEN TE ZIJN! >_<!!!!! hele pokke eind terug en zoeken naar de snelweg. we vertrokken dus 9 uur s'ochtends en kwamen om 8 uur s'avonds aan op bestemming in italie.
het heeft lettelijk. IEDERE dag geregend. aldan niet de hele dag dan wel de halve dag. wtf. italie, zon warm etc etc. ;-;.
word me neefje ook nog ziek met 39 graden koorts. (2 dagen dus een brulkind in een klein sta caravan dingetje), heeftie daarna heimwee (hey nog 4 dagen brulkind in een klein stacaravan) en hebben we daarna dus besloten terug te gaan. want de rest van de tijd je vakantie besteden aan een woest kind vrolijk houden is niet echt erg relaxing, (on a sidenote, toen hij hoorde dat we terug gingen wastie gelijk happy)
maarjah. 1 dagje zwemmen toen het even mooi weer was, en nederland-italie kijken tussen de italianen. en dat was het freaking hoogtepunt van mijn vakantie >_> *zucht*
ik ben toe aan vakantie ofzo