Author Topic: Just plain bullshit talk in here. xD  (Read 519071 times)

Offline Nikopol

• Member Of Fire
Re: Just plain bullshit talk in here. xD
« Reply #960 on: 23 November 2008, 23:06:56 »
JA. In Limburg idd. Seriously WTF DUDE.
Op station Sittard, fucking 10cm sneeuw op een bankje ofzo. NIET NORMAAL.

Offline Radslag

• Bow chicka bow wow
  • Mega NRG Member
  • Hakuna Matata
« Reply #961 on: 24 November 2008, 10:45:26 »
gisteren 15 cm Flevoland
Did someone call for a hairy plumber?..
Bow chicka bow wow~

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
« Reply #962 on: 24 November 2008, 17:04:34 »
en in amsterdam gewoon frikkin niks :\

Offline Holo

• Mega NRG Member
« Reply #963 on: 24 November 2008, 22:20:39 »
ik moest gister een heuveltje (van een snelweg afslag) opklimmen met me fiets aan den hand.....

1 meter omhoog klimmen. 50 cm naar beneden glijden

heb er 3 minute over gedaan ofzo xD
"dit smaakt als blauw"

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #964 on: 25 November 2008, 01:05:50 »
Aanstellers. >:(
YOU ROW BEAT

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #965 on: 25 November 2008, 01:30:26 »
buikspiertjes getraind
voelt lekker moek zeggen mja heb veel negatieve energie dus kan ik het net zo goed hiervoor gebruiken
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Spekje

• Mega NRG Member
  • HURRR
« Reply #966 on: 30 November 2008, 21:01:19 »
Mensen zeuren teveel :sherlock:
:sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock:

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #967 on: 30 November 2008, 22:02:05 »
Jij moet echt een topje of tshirt krijgen met :sherlock: erop xD

Offline Spekje

• Mega NRG Member
  • HURRR
« Reply #968 on: 01 December 2008, 11:03:48 »
Jij moet echt een topje of tshirt krijgen met :sherlock: erop xD

Jaaa, dat zou eigenlijk best wel hip zijn XD
:sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock:

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #969 on: 01 December 2008, 12:04:00 »
nou waar kan je cheap shirts bedrukken enzo =p?

Offline Spekje

• Mega NRG Member
  • HURRR
« Reply #970 on: 01 December 2008, 12:12:18 »
*wappert met print papiertjes die je zo hup de printer in kan pleuren en op je t-shirt kan strijken8 :sherlock:

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #971 on: 02 December 2008, 12:37:19 »
lol at the MediaMarkt gister.
moest een HDMI kabeltje hebben van minder dan een meter. Komt er een verkoper aan me vragen waarvoor ik het wilde gebruiken. Ik zeggen dak het nodig had om me 360 aan mijn monitor te hangen. Eerste wat hij gelijk probeerde was om me een veel te dure Monster Kabel aan te smeren a 150 euro ofzo.
Ik zeg heel kalm dat het niet boeit mant de afstand die ik overbrug is slechts 50-75 cm. Hij maar doorgaan van dak toch die dure kabel moet hebben want anders zou ik niet optimaal van me spel kunnen genieten blabla. had al toen zoiets van hou je kop nou eens en voor de laatste keer verteld dat het geen flikker boeit want afstand tussen 360 en monitor was slechts 50 cm en dat een kabeltje a 15 euro dan al voldoet.  Ben rustig naar de kassa gelopen daarna lol.
Vraag me af of ze perse zoveel omzet willen genereren of dat de medewerkers speciale instructies ontvangen ofzo. In elk geval, ik irriteer me er echt aan :')

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #972 on: 02 December 2008, 12:39:24 »
lol at the MediaMarkt gister.
moest een HDMI kabeltje hebben van minder dan een meter. Komt er een verkoper aan me vragen waarvoor ik het wilde gebruiken. Ik zeggen dak het nodig had om me 360 aan mijn monitor te hangen. Eerste wat hij gelijk probeerde was om me een veel te dure Monster Kabel aan te smeren a 150 euro ofzo.
Ik zeg heel kalm dat het niet boeit mant de afstand die ik overbrug is slechts 50-75 cm. Hij maar doorgaan van dak toch die dure kabel moet hebben want anders zou ik niet optimaal van me spel kunnen genieten blabla. had al toen zoiets van hou je kop nou eens en voor de laatste keer verteld dat het geen flikker boeit want afstand tussen 360 en monitor was slechts 50 cm en dat een kabeltje a 15 euro dan al voldoet.  Ben rustig naar de kassa gelopen daarna lol.
Vraag me af of ze perse zoveel omzet willen genereren of dat de medewerkers speciale instructies ontvangen ofzo. In elk geval, ik irriteer me er echt aan :')
monster cable is zoiezo tering duur....maar hdmi is digitaal, oftewel het maakt geen fuck uit zolang de bandbreedte het maar aan kan (hdmi1 of 1.3) met nulletjes en eentjes als data over de kabel kan niks fout gaan ;)

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #973 on: 02 December 2008, 13:34:56 »
monster cable is zoiezo tering duur....maar hdmi is digitaal, oftewel het maakt geen fuck uit zolang de bandbreedte het maar aan kan (hdmi1 of 1.3) met nulletjes en eentjes als data over de kabel kan niks fout gaan ;)
:hihi:
YOU ROW BEAT

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #974 on: 02 December 2008, 14:00:34 »
your point jimmy? ik denk dat ik wel heeeeeeeel wat meer van audio stuff en cable shit weet als jou ;)

HDMI is puur digitaal en je hebt ze in 2 bandbreedte soorten, monster cable zorgt echt niet voor een beter beeld dus, hoogstens voor een langer meegaande kabel omdat de pluggen verguld zijn ;). Digitaal geeft altijd een 1 op 1 signaal tenzij 1 van de aders een breuk heeft

Daarintegen gebruik ik wel monster cable voor mijn muziek apparatuur en gitaren en daar is het wel merkbaar bij omdat het analoog is en het analoge signaal zoveel mogelijk intact moet laten.