We hebben hier thuis wat van die waxine-lichtjes-in-een-huisje. En mijn broertje had die van hem dus aangedaan.
Lig ik lekker te slapen, komt ie naar m'n kamer stormen. 'Jimmy ik heb mijn huisje aangedaan maar nu is er een hele grote vlam en als ik blaas komt er alleen maar een steekvlam'. Aaaargh. Daar ging mijn vredige slaapje. ):
Even een broek zoeken, en toen maar naar beneden gerold. Ik kijk zo naar dat kaarsje, en ik weet niet wát er aan het branden was, maar het was geen lontje, kaarsvet of lucifer. Volgens mij had ie er wat bijgegooid ofzo, want zelfs dat waxinelichtjehoudertje was zwart aan het worden.
Ik blaas er in, maar dat deed het inderdaad niet veel goeds. Het wakkerde alleen maar aan. >_>;
Dus, maar een theedoek drijfnat gemaakt, en daarmee dat huisje buiten gezet (en bijna m'n vingers verbrand). En daarna die theedoek zo netjes over het huisje gegooid zodat het vuur uit gaat. Na wat gesis enzo was het weg. Yay! En nu zit er een grote zwarte vlek in die theedoek. Mja, beter dan dat het huis afbrandt.
En ik sliep zo lekker. ):
Okay, einde anekdote.