Gisteren begon vet kut, maar uiteindelijk ging ik chillen tot ong. 10u bij vriendinnen ~
Vandaag [bullshit start]begon ook best kut; ik moest half 6 opstaan, stond ik heel blij om station op tijd enzo, is het zaterdag en rijdt de eerste metro pas om 7u.; maarja; op zondag pas om 8u, en aangezien ik de hele vakantie op zondag ook wil werken, zou dat betekenen dat ik niet op tijd kan komen aangezien ik hoor te beginnen om 8u, maar, ik vroeg aan m'n baas en die zij dat het goed is als ik om 9u aankom en dat iemand me van het busstation op komt halen -scheelt dus 45min lopen- zodat ik 9:05 op werk ben >: D. Oh, en vandaag was werk gewoon zoiezo vet cool. Hehe, en er was een jongen die ook werkte, en hij was eerst vet verlegen, ik maakte 1 keer een grapje over zo'n klein fluffig ding, en z'n hele levensverhaal kwam er uit. Daarna ging ie me de hele tijd zeggen "ik ga nu ff weg , is dat goed?" terwijl ik geen ene moer weet en er pas weer 2 dagen ben. Oeh, en er was zooo'n mooie witte herder <3 aahh, en ik mocht een rottweiler gaan wassen, ik was echt bang eerst, want ik heb vooroordelen, maar het bleek dat ie vet lief was en boeboebeoe enzo. En toennet kwam ik thuis en toen moest ik nog boodschappen doen ( ;_; ik ben moe.) maarja blabla dus ik ging zo bla en toen ging ik eerst douchen, want ik dacht eerst "woah, ik heb tan" maar eigelijk was het modder ._.'
EINDE VAN M'NM PRACHTIGE VERHAAL :D[/bullshit]En morgen ga ik naar m'n vader, en MOEDERDAG. enzo.
En als je dit trouwens allemaal heb gelezen, vind ik je vet hard, en vind je mij waars. echt vet dom.
Hehe.