Shibuya 109 tjah, toen ik er afgelopen jaar was toen heb ik grotendeels helemaal boven in gezeten en gewacht tot de andere klaar waren met shoppen XD! Ik heb er wel doorheen gelopen hoor en wat winkels bekeken =) maar het was niet mijn stijl kleding.
Dr liepen wel veel toffe mensen en dr waren wel wat leuke dingen bij maar niet iets wat ik zou aantrekken dus gingen een vriend en ik maar helemaal naar boven en al het nep eten bewonderen en de kapperszaak die helemaal bovenin zit XD!
Shibuya verder is echt tof. De eerste keer dat ik er was vond ik het nou niet zo speciaal maar we hadden echt alleen de main street doorgelopen. HMV, 109 etc. Later ben ik nog een keer terug gegaan en heb ik zegmaar in alle straatjes rondom het centrum gelopen en toen kwam ik bij Tower Records, 3 Minute Happiness en nog wat andere kleine urban stores. Oh en een grote honkbal store zit er op de hoek =D!
Ik weet btw niet meer HOE die winkel heet maar schuin tegenover de Disney Store zit een soort van Expo achtige winkel met alleen maar movie en action figures en een aantal vette shirts enzo. Daar heb ik mn Majin Buu shirt gehaald =D!
Zal foto's ff zoeken en online knallen.