THANK YOU ALLLLL ^_______________^
HAHAHAHHAA omg Rohandi pictureeeee XDDD
Ik heb kickass leuke verjaardag gehad want we hadden op die dag namelijk een schooluitje gepland staan.
Van de 18 mensen kwamen er 8 opdagen (incl leraar dus 7 leerlingen incl ik).
Anyways begon in de ochtend toen ik mijn koffer bij Jody open deed en daarn een plastic tas met envellop in zag liggen. Ik deed de tas open en daar zat een mooie roze met zilver Friss & Company tas in ^____^v
Die heb ik gehad van zijn moeder.
Met Jody heb ik afgesproken dat we de 30e lekker op stap gaan en bij Starbucks wat gaan drinken en daarna lekker gaan winkelen.
We (de klas en me leraar) zijn naar Scheveningen gegaan om te gaan bowlen maar we waren te vroeg dus waren we even gaan DDRen en de leraar ging racen xD
We zijn daarna gaan bowlen en het was onwijs lachen aangezien Corine en ik nogal idioot gingen doen samen XD
Ondertussen was Corine even het restaurant gaan bellen om door te geven dat we nog met 8 personen waren.
Slotsom gingen we lekker uit eten en toen opeens hadden ze de tafel versierd staan. Had Corine even doorgegeven dat ik dus jarig was XDDD
We hebben heerlijk gegeten en daarna een toetje genomen en ik kreeg toen een toetje met vuurwerk sterretje erin XDDD
Daarna gelijk door naar Japanse cursus waar ik cakejes ging uitdelen en tegen iedereen moest zeggen telkens
Douzo totte (tote) kudasai. Waarop zij mij weer moesten feliciteren xD
Daarna hebben ze voor me gezongen en was het ook een gezellige les.
Met blaren op me voeten naar huis gegaan en lekker geslaaaaaaaaaaapen.
Nu zaterdag vieren met me familie en zondag komt me broer langs.