Na een maand revive ik dit topic maar weer eens, niks te doen tijdens me pauze. xD
Lolicore (in dit geval is het speedrave) zoals hoe Unclero zegt, wordt meestal inderdaad gemaakt door DJ Sharpnel (Jea + Lemmy). Er zijn niet veel artiesten die lolicore maken. Ik ken wel 1 of 2 in me achterhoofd, weet alleen niet door die het geproduceerd is.
Wat in de buurt komt, dus eigenlijk meer speedrave (de wat normalere nummers), worden gedaan door producers zoals RedALICE, MPT en nog een hele shitload of producers.
Qua suggestions, zou ik zeggen, luister eerst naar Sharpnel muziek, dat valt in het algemeen J-core (95% van de animegangers kennen Sharpnel), en zo was ik ook begonnen. Zelf was ik in de begin periode een gabber geweest, dus ik had al liefde voor Hardcore. Maar over de jaren heen, ben ik een kenner geworden in J-Core, en draai ik ook J-Core op conventies zoals Animecon en Abunai.
Ik zal eens een keer al me mixjes uploaden zodat jullie een beetje de stijlen kan proeven. Zijn niet al te beste mixjes, maar zijn wel live gemixt wat ik ook op Animecon/Abunai 2006 had gedraaid.