Mij kwam onlangs het geweldige idee te binnen schieten om vanuit SEF een songpack te maken voor Stepmania. Jeweetwel, dat DDR-spel wat ze nog steeds veel te veel gebruiken. Er zitten tegenwoordig nauwelijks nieuwe nummers tussen, en dat is misschien een leuke gelegenheid om onze muziek wat vaker ten gehore te brengen.
Ik zat zo te denken aan muziek als eurobeat, hyper techno, trance, house en j-core als genre's. Dus zo'n beetje wat je op SEF kan vinden, en Deshima Sounds kan horen. Ik denk dat we minstens een man of 4/5 nodig hebben om het een beetje te vullen, aangezien ik hoop dat we een pack met zo'n 20 nummers kunnen verspreiden. Ook iemand met grafisch creatief talent mag van zich laten horen. : D
Desnoods kan ik liedjes wel op maat knippen en voorzien van juiste bpm/offset/anderecrap. Het gaat me meer om de pijltjes die geplaatst moeten worden, en dat gaarne voor alle moeilijkheidsgraden (Beginner t/m Heavy, en Challenge optioneel).
Mensen die dit een leuk idee vinden, laat van u horen. Mensen die mee willen werken, laat harder van u horen!
Misschien leuk om het af te hebben met ChibiCon, zodat we toch nog ergens te vinden zijn? : D
En de mensen die niet weten hoe je zoiets maakt, vreest niet. Het is gewoon in StepMania zelf te vinden, en het draait allemaal om op de juiste plek 1, 2, 3 of 4 in te drukken, en het werkt! Desnoods fix ik wel een korte handleiding of iets. ; D
Dit is een interest check, trouwens. Volgende stap komt pas als er genoeg mensen mee willen doen. (: