Hey kim, weet jij waar ik veel keuze aan stof kan vinden in DH? Ik wil nog wat dingetjes maken, maar kan geen stof vinden die ik wil hebben.
Hey je kent me naam XDDDDD
Stoffen in Den Haag...
Ik ken geen stoffenwinkels anders had ik zelf ook erg blij geweest.
Ik weet wel dat je op de Haagse Markt redelijk wat stoffenkramen heb, maar nooit wat ik zoek eigenlijk. (jersey in 1 kleur e.d.)
tram 11 en 12 vanaf holland spoor (altijd erg vol)
Ik weet dat op mijn school is een stoffenwinkeltje met redelijk veel dingen (ook dingen die ik zoek) ik zie er regelmatig leuke dingen.
Mondriaan Den Haag
Diamanthorst 183
bus 24 vanaf den haag centraal of vanaf Mariahoeve
als je doorgeeft aan de receptie dat je komt voor het winkeltje mag dat heus wel want er zijn meerdere mensen buiten school die daar komen.
Veel kleuren maar ook voronamelijk modestoffen en als je wat zoek en het niet kan vinden kun je misschien afspreken of de medewerkers het voro je zouden kunnen zoeken als ze weer gaan inkopen.
"Hoewel onze winkel bestemd is voor onze leerlingen, is iedereen welkom eens te komen snuffelen."
heeft alleen wel aparte openingstijden, dus als ikw ere naar school ga zal ik eens even kijken wat die tijden zijn.
Verders weet ik eigenlijk geen stoffen in den haag.
Wij hebben zaterdag en zondag wel een stoffenbeurs voor het eerst dus ikw eet niet wat daar tussne zit.
Intree is gelofo ik 4,-
Evenementenhal Rijswijk (oude Darling Market) op de Volmerlaan
Bus 130, bus 30 en tram 17 stoppen er in de buurt.