Author Topic: Wat ga je doen???  (Read 253039 times)

Offline Tare

• POO IN BLIK
  • Super Euro Master
  • YOU'VE BEEN TARE'D.
    • Tare's Trash
Re: Wat ga je doen???
« Reply #480 on: 10 January 2009, 09:50:39 »
Lekker niks doen en .. nog uitvinden hoe ik 5 verschillende veters in 1 schoen ga krijgen, zonder dat ik er last van heb. O:

Offline lunacy

• Parapara Addict
« Reply #481 on: 10 January 2009, 11:13:50 »
zometeen met de trein naar den bosch cruisen 8D

zondag naar een concertje

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #482 on: 10 January 2009, 11:43:40 »
werken xD
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #483 on: 10 January 2009, 12:20:56 »
Als ik btw niks vind in beide landen kan ik ByeBye tegen mn diploma zeggen.

HUH je moet in beide landen stage lopen anders krijg je geen diploma O___O?!
Ja snap ook wel dat et beide landen moet zijn maar als Canada niet reageert... .__.
Kan school toch niet verplichten dat jij daar stage loopt als niemand daar reageert. Dan zou een school ook moeten onderhandelen.
Neenee nee, ik moet in 1 land stage lopen; eeen andere taal dan Nederlands (Jammer, want de school heeft goeie connecties met Curacao..) en aangezien mijn duits en frans vrij belabberd is, wou ik een Engelstalig land. Toen was 1e keus Australie, 2e keus Canada en als er niks anders mogelijk was Engeland.

En het wordt nu waarschijnlijk Engeland. Dan kan ik -terwijl ik hier nog ben- iig langs de praktijk gaan waar ik stage moet lopen. En zoiezo; Engeland is het enige land waar paraveterinair -dat is wat ik studeer- echt veeeeeel aanzien heeft. Plus, nou hoef ik geen €600 visum. Want blijkbaar, Amerika en Canada zien stage als werk, -onbetaald maar ok- en moet je dus een werkvisum aanvragen. Oh, en er is alleen een ambasade in Duitsland waar je dat visum kan aanvragen.

""Can you feel my invisible touch?"

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #484 on: 10 January 2009, 23:17:05 »
aaaaah op die manier.
Schrok al. Zou zo raar zijn als het moest maar het zo moeiijk gaat X__X
Zou ik ook voor Engeland kiezen. Als je er meer ook zou kunnen leren is het alleen maar beter.

Ik zou graag kitsuke willen leren (art of kimono dressing) maar dat zou
a: niet mogen van mijn school omdat het niets met atelier te maken heeft
b: DUUUUUUURRRR grapje worden
c: ik ken niet zo lang van huis blijven ;__;
d: ik durf niet alleen het vliegtuig in

en anders zou ik best iets willen doen in kimono's zoals handschilderwerk, handnaaien en aankleden van geisha's en maiko's.

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #485 on: 11 January 2009, 01:17:48 »
aaaaah op die manier.
Schrok al. Zou zo raar zijn als het moest maar het zo moeiijk gaat X__X
Zou ik ook voor Engeland kiezen. Als je er meer ook zou kunnen leren is het alleen maar beter.

a: niet mogen van mijn school omdat het niets met atelier te maken heeft
b: DUUUUUUURRRR grapje worden
c: ik ken niet zo lang van huis blijven ;__;
d: ik durf niet alleen het vliegtuig in

en anders zou ik best iets willen doen in kimono's zoals handschilderwerk, handnaaien en aankleden van geisha's en maiko's.
Als je het écht wil kan je het best; en alleen het vliegtuig in; alle angsten kan je overwinnen, wat is er zo eng aan alleen het vliegtuig in?

~volg je dromen enzo, ik zou vliegtuigangst en geld me echt niet tegen laten houden als je iets écht wil. Of naja, tis maar net hoeveel je wilt opofferen.

""Can you feel my invisible touch?"

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #486 on: 11 January 2009, 13:29:26 »

niet lullig bedoelt maar naar mijn weten is dat vooral besteed aan Japanners zelf die daar al sinds kinds af aan naartoe leven. Niet even een westerling die er stage wilt lopen. Word mischien dan zelfs als een insult gezien daaro.

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #487 on: 11 January 2009, 15:11:39 »

niet lullig bedoelt maar naar mijn weten is dat vooral besteed aan Japanners zelf die daar al sinds kinds af aan naartoe leven. Niet even een westerling die er stage wilt lopen. Word mischien dan zelfs als een insult gezien daaro.

Het enige wat je hier op het forum kan doen is zeiken over anderen en anderen zijn of haar droom even te verkloten.
Jesus, mensen mogen toch dromen. Laat ze lekker.
En hoe weet je dat zeker dat niet eens een westerling daar kan komen ? Naar wat ik heb gehoord zijn er een enkeling binnen gestroomd.

To punish and enslave... ( ºДº)

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #488 on: 11 January 2009, 16:04:16 »

Het enige wat je hier op het forum kan doen is zeiken over anderen en anderen zijn of haar droom even te verkloten.
Jesus, mensen mogen toch dromen. Laat ze lekker.
En hoe weet je dat zeker dat niet eens een westerling daar kan komen ? Naar wat ik heb gehoord zijn er een enkeling binnen gestroomd.
echt man....Jo...nah nvm ik maak een objectieve opmerking en nix meer. maar blijkbaar snap jij zoiets niet, ook niet met previous opmerkingen waar alleen JIJ over struikelt. Of waar jij kwaad in ziet.

Terwijl het niet over jou gaat.

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #489 on: 11 January 2009, 17:55:49 »
kitsuke is niet alleen voor japanners aangezien er hier iemand in Nederland is die het heeft geleerd.
en nee geen aziaat of whatever. Blond harige vrouw.

Kitsuke kan door iedereen geleerd worden aangezien niet veel japanners hun kimono's zelf kunnen knopen en dragen. Alle hulp is dus meegenomen.

Daarnaast zou je inderdaad als westerling niet worden geaccepteerd erin bij de geisha wereld. Daar heb ik niemand voor nodig om te zeggen dat ik dat niet kan bereiken. Maar ik kan ten alle tijden wel ergens naartoe werken om zo dicht mogelijk bij die droom te zitten.

Door dromen ga je dingen doen en proberen en door dromen kun je iets bereiken. Je moet alleen kunnen zeggen wanneer iets wel en niet is weggelegd voor je en dat kan ik. :p

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #490 on: 12 January 2009, 01:34:34 »
het is meer als stage, die nederlander die dat maybe doet zal er jaren voor geleerd hebben en met hun gewerkt hebben weetje en dan alsnog niet op dezelfde hoogte staan als die japanners.

Is niet om iemand te dissen of wat dan ook :). dat is gewoon een cultuur probleem nog.

Westerlingen krijgen vaak geen kans in een traditionele Japanse wereld. Japanners willen nog welleens te gesloten zijn wat ervoor zorgt dat ze nogal racial kunnen zijn. Japan is nogsteeds gewoon een zeer gesloten land en dat veranderd ook niet snel helaas want dit is met veel meer dingen daar het geval.
« Last Edit: 12 January 2009, 01:58:27 by Rin »

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #491 on: 12 January 2009, 11:21:29 »
Yup dat weet ik maar al te goed.
Niet alleen Japanners hoor. Chinezen ook best wel vaak. Tegenwoordig wel wat minder maar ze zijn ook vaak gesteld op hun cultuur.
Mensen die dit respecteren komen er dan ook wel sneller in of kunnen zich er ook sneller bij neerleggen.

This alleen zo jammer dat als ik eindelijk denk iets te hebben gevonden wat ik nou echt elke dag zou kunnen doen...dat ik dat eigenlijk ook weer niet kan. Da's gewoon frustrerend aangezien iedereen aan me vraagt wat ik nou wil doen met me leven maar nooit antwoord kan geven. En als mensen vragen wat ik wil leren dan weet ik daar direct antwoord op te geven. Iedereen zegt dat ik het gewoon moet doen maar zonder Japanse taal, verstand van Japanse cultuur en leven kom je gewoon nergens bij hun.
En dat maakt het juist zo frustrerend.
Maar als ik iets zou kunnen leren bij die persoon zou ik in ieder geval al erg blij zijn. Ik denk dat ik der op animecon een bezoekje ga brengen ALS ze er is.
Misschien dat er toch een beetje hoop is om in ieder geval iets in die basis te leren.

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #492 on: 12 January 2009, 13:36:28 »
Mjah China is weer op een andere manier erg gesloten.

Bij Japan is het gewoon echt iets vanuit de cultuur dat het altijd een soort van eiland was.

China daarintegen word vooral nu een beetje geindoctrineerd door de regering daar.

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #493 on: 17 January 2009, 11:50:51 »
Naar Dordt, doei!
YOU ROW BEAT

Offline Holo

• Mega NRG Member
« Reply #494 on: 17 January 2009, 11:52:49 »