Yea, hij is al weer een tijdje uit, maar ik dacht 'laat ik eens wat over deze cd vertellen'!
http://www.supereuroflash.com/music_database.php?cd=641. X-Treme - That's The Way (DJ Ten + Spiral Dirt RMX Ver. 2.0)Oh hallo random niet echt supergoede remix door DJ TEN + DJ TEN versie 2.0 omdat versie 1.0 afgekeurd was (ofzo?). Nothing special. Mocht je het op HosTrance een okay nummer vinden, dan heb je hier de versie zonder gepraat. :')
2. Spaghettini - Carlito (Cannon Cracker Remix)Oh no more Carlito. Je zou bijna denken dat het de nieuwe DJ Sammy - Heaven of Cascada - Everytime We Touch zou worden...
3. TK - Up (DJ TEN + Spiral Dirt Remix)Dus, DJ TEN heeft het eindelijk voor elkaar gekregen om een niet-super-suckende remix te maken. Kudos aan hem. Hoewel de track niet echt superspeciaal is, verdient het een vermelding omdat de kwaliteit voor de verandering eens niet superslecht is. :')
4. DJ Miko - Sky High (DJ Kaya vs. DJ Joker Project Nasca '07 Paradise Mix)AWESOME. Een psy-trance remix ofzo? De helft van het nummer is psy/goa achtig. Als de intro voorbij is, slaat het opeens over op Sky High zoals we het kennen. Na de eerste helft van het nummer gaat het weer over op psy-trance, waarbij je denkt dat het volgende nummer komt. Blijkt het gewoon nog steeds hetzelfde nummer te zijn. DJ Kaya is cool! En de ver-Nasca Joker-ing van het alom bekende nummer is net zo cool.
5. Northern Heightz - Saturday Love Affair (Friday Night Posse Remix)Best wel okay nummer. Niet echt bijzonder ofzo, maar zeker niet slecht. (:
6. Dunhill - Get Up!Nog meer niet veel bijzonderheids, maar nog steeds een cool nummer.
7. Me & My - Dub-I-Dub (Delaction Remix)Dubidubidubidubidubdubdub. OMGWTFICAMETWICE. Delaction heeft wat nieuwe melodietjes toegevoegd aan het nummer, which keeps it refreshing. Doet wat denken aan de Butterfly remix, maar dat is op zich niet iets slechts. Love it. Vooral de intro :'D
8. Cascada - Love Again (Rob Mayth Remix)Oh hallo random (verplicht) Cascada nummer. Echt, al die Cascada nummers klinken hetzelfde. ;P
9. Paradise - AlexandriteBlijkbaar een cover van het Oriental Space nummer, maar die ken ik verder niet. Een beetje standaard nummer, dat er niet echt uit springt ofzo. Tegen het einde begint het wat langdradig te worden.
10. Aloha - SambamanSamba? Dat zal vast vrolijke muziek zijn enzo. Ontsnapt uit een random summer trance album. ;P Op zich zitten er best wat zomerige effecten tussen. Voor de rest is het nummer best wel hetzelfde als het vorige. Ook die langdradigheid, hoewel die wat minder erg is door wat vocals tussendoor.
11. In Deep - Hung Up (Orange Summer Mix)Japan is Madonna-geil. Weer een Hung Up remix. Toegegeven is dit wel een van de betere! Geen idee wie Orange Summer is, trouwens.
12. DJ Ten + Spiral Dirt - Scream 4 The Fuckin' SocietyYaay! DJ Ten doet het alweer. Opnieuw een nummer dat niet suckt. En nog wel een rock-trance nummer! Lemme hear ya scream, yeaaa~
13. DJ U*Hey? vs. DJ Minagawa - Layla (Original Mix)Grappig dat de intro van dit nummer de laatste complete minuut van het vorige nummer bevat. ;P Wederom geen slecht nummer, maar langdradig op een gegeven moment.
14. Dank-One - Summer Breeze (Original Club Mix)Dank-One makes me a happy mudkips. Zelden stelt Dank-One me teleur, en ook dit keer weer een lekker trance nummer. Leuk gebruik van samples, ook. :D
15. Radiorama - Beautiful Man (Nasca Joker's Paradise Mix)Een van de beste tracks van het hele album. Nasca Joker gebruikt wat synth-effecten die Overhead Champion ook graag gebruikt, en dat past echt geweldig bij dit nummer. Jammer dat het maar zo kort duurt (3:12).
16. D.H.T. - Listen To Your Heart (Nasca Joker's Harmony Mix)Meer Nasca Joker! Yes! This guy can't fail me!
17. Deep Impact - Day BreakEen full-instrumental nummer dat er niet echt uit springt. Een outro voor het vorige nummer, en meteen een intro voor Sui-Ren. Het matcht vooral met Sui-Ren. :')
18. Kagura - Sui-RenEpicheid enzo. Piano trance is cool, en het vloeit erg goed over in...
19. Interface - You Raise Me Up (Nasca Gold Medal Mix)Gold Medal indeed! Dit nummer is uber! Ik ben misschien bevooroordeeld, omdat ik het origineel door Secret Garden (en alle andere
500 covers) ook geweldig vind, maar toch! Heel het nummer is rustig, en lang niet zo krachtig als de andere Nasca Joker tracks op deze cd, maar dat komt gewoon omdat You Raise Me Up geen nummer moet zijn waar kracht vanaf straalt. Ook de duur van dit nummer maakt me blij; ruim 6 minuten! Het einde van het nummer is iets steviger, maar verpest de pret zeer zeker niet.
20. Betty Blue feat. Tsukasa - In My Heart (Dank-One Original Radio Mix)Bonus track! Toen ik het voor het eerst luisterde, was ik vergeten dat het een cover was, en dacht bij mezelf "oh, alweer dit nummer... damn!", maar toen Betty Blue (ja, die eurobeat zangeres) begon te zingen was ik positief verrast. Het nummer voelt wat trager dan het origineel aan, maar dat kan ook aan mij liggen. De Engelse tekst is soms wat geforceerd, maar zeker niet slecht gedaan. Ik vind het een cool nummer
De non-stop mix is gedaan door "Team Cha-Meshi", in plaats van DJ U*HEY? die het de vorige 4 albums had gedaan. Op zich is het best okay gedaan, goede overgangen, maar niet iets superspeciaals. Overall is dit een heerlijk album om te luisteren als je door je krantenwijk raast, zo heb ik bevonden.
Als je Hime Trance, Trance Paradise 4 en/of Dancemania Treasure goede albums vond, zal je dit album zeker eens moeten horen. Het mocht wat meer Delaction remixen hebben, en minder Quake (ga weg Carlito), maar de overvloed Nasca Joker maakt veel goed. Mits je daar van houdt, zoals ondergetekende.