Author Topic: Hoe ben jij in aanraking met eurobeat/parapara gekomen?  (Read 34695 times)

Offline Power2All

• DJ Power2All for you padawan !
  • Euronoob
  • *
Re: Hoe ben jij in aanraking met eurobeat/parapara gekomen?
« Reply #45 on: 01 July 2008, 16:01:51 »
Ik zat al in de gabber/hardstyle/terror scene (oldskool gabberen lolz).
Toen kwam ik in aanraking met de hardstyle in Japan (Sharpnel, Teranoid, etc) wat mij bijzonder goed beviel.
Ineens kwam Eurobeat bij mij om de hoek kijken (via Alex die ik toen op animecon ontmoete in 2006) en dit wel gaaf vond.
En toen zag ik 2 gozers harde zooi draaien wat mij ook goed beviel en ineens was daar Mizu... Ik vond het heel gaaf toen ik haar de workshop zag geven (2007 eerste keer of ook 2006 ? Ik ben ut ff vergeten). Heel stiekem op de achtergrond meegedaan maar ik snapte er nog geen ruk van.
Bij Chibicon 2007 heb ik toch uiteindelijk gewoon meegedaan en dat ging heel goed.

Dat is zo'n beetje het verhaal  :awesome:

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #46 on: 02 July 2008, 07:27:14 »
hahah cool man XD
jah 2006 was de eerste keer indeed.

Valt me op dat er veel mensen vaak stiekem achter meedoen hoor of stana te kijken van 'ik wil meedoen'
Gewoon DOEN...is hartstikke leuk.

Offline mimiko88

• Euronoob
  • *
« Reply #47 on: 01 October 2008, 21:36:03 »
Hmmm ja ff denken hoor xD
ik denk dat het door Hinoi Team is gekomen ook met het liedje "Night of Fire"
xD
toen zag ik die dansje en ging meer liedjes opsporen op Youtube en kwam erachter dat er meer bestond
toen heb ik het liedje "Ganguro" van Youtube geleerd was mijn eerste ParaPara die ik daarwerkelijk ook kon dansen xD

en dat was het zooooo'n beetje
-xoxo- mimi-ko