Arme lesley..
MAAAR DUS
[you can sleep now]Omg, ik hou van m'n school/klas/mama van Denise;
Ten eerste; lief connexxion is nog steeds aan het staken, dus naar school komen is hardcore. Maar, lieve moeder van een meisje uit me klas kwam mij helemaaal ophalen zodat ik toch anar school kon komen.
We hadden geiten practicum toets; general health checking and stuff.
MAAR
Ze hadden kindergeitjes <3
(ik heb eigelijk geen idee hoe een baby geit heet.. .. geen lam, geen welp, geen kitten..Idonno)
maar die zijn echt cool, ze knabbelen aan alles, en zelfs mama geit nam een grote hap uit ons examen papier. Keihard.
Maarja
het was dus echt warmwarmwarm, en ik had weer eens ATTACK en toen ging ik zo woeesssj op de grond.
(nee, ik wil niet bloedprikken >_> ) maaar
m'n klas is zo poepielief <3
Ze gingen zo allemaal me helpen, en thee met heeel veeel suiker voor me halen, en ik mocht de rest van de toets gewoon overschrijven en ze ginge zo naast me zitten;
1 meisje trok zelfs der shirt voor me uit -chill; ze had er 2 aan.- zodat ik m'n hoofd erop kon leggen enz enz
en toen gingen we weer terug met Denises mama, en die bracht me gewoon naar de Albert Heijn
(ik had echt NIKS in huis, ik haalde vanochtend nog een blauw/groen gestippeld.. iets, uit m'n kast..)
en daarna bracht ze me nog naar huis ook!
Lief lief lief.
Ik weet 100% zeker dat m'n middelbare school klas zou hebben gezegd "Oh, verrot maar. Zolang je maar niet kotst over m'n schoenen."[WAKE UP]