GISTER NAAR JROCK INVASION GEGAAAAAAAAN XDDDDD en ik ben zo hyper en blij
Ik heb alice nine en SCREW in het echt gezien! En onze cosplays waren te vet ook al heb ik meer dan de helft nog lopen fixen in de trein naar duitsland. En de wachtrij was echt vet lang voor het concert en het begon te regenen. Had echt flink me haar verwoest maar BOEIE!!! XD we hadden ook ngo sterretjes afgestoken maar die werden ingenomen toen we de hal binnen gingen ;___; SuG was echt GEWELDIG <333 de zanger is zo vet grappig XDDD
SCREW was echt geweldig qua zang <3 en de drummer is echt vet sexy XDDD ookal herrinnert ie me veel aan de ex-drummer van The TRAX (Rose) en de zanger was het publiek ingerend en werd echt zowat geraped door het publiek XDDD Jas werd echt van zijn lijf afgetrokken lol. Ook had ie telkens een boner bij Q&A XDDDD echt zo vet grappig aangezien ie opkwam na een beetje fanservice met de drummer~
Kra kreeg echt vet veel tijd om te spelen en hadden echt een lange playlist wat wel erg cool was (kregen ze omdat ze meehadden geholpen om Jrock invasion te organiseren) maar toen kwamen er ook telkens kleine gesprekjes met organisatoren en roadies tussen de nummers in en het duurde wel heeeel erg lang en ik werd bang dat alice nine zou uitvallen omdat Shou al ziek was bij de laatste live in japan de 25ste D:
MAAAR MAAR MAAR! Toen kwam alice nine op~ En TORA IS ZO VERDOMD LEKKER XDDDD Mijn Saga liefde is nu voorgoed voorbij~ XD Shou's stem was geweldig en zag er vet goed uit en zijn wallen waren weg! YAY!
Pon zag er zo vet cute uit en was echt vet leuk dat hij probeerde te het publiek in te komen maar de roadies stopte hem om dat te doen XDDD. Tora was echt super met zijn gitaarsolos en dat haar wat ie nu heeft staat hem echt vet goed dan dat kortere wat ie had~ Nao had zijn haar opgestoken en leek net alsof hij twee staartjes in zijn haar had XDD Saga zat ook tlkens te kloten met het drumstel van Nao (er op lopen te rammen enzo bij begin van nummers) en ook in duitsland heeft hij zijn gitaar geraped XDDD Helaas niet zijn plectrum kunnen vangen ;___; (maar wel zijn flessendopje muhahahaha XD)
Kaggra heb ik maar niet gekeken, Ik wilde merchendise >: ( maar het was echt zo duuuuur @___@ Alle tshirts waren 30 euro en die van alice nine was echt vet simpel D; 1 zinnetje en daaroned heel groot de A van hun Alpha album =S Dus heb Alpha album maar gekocht (LIMITED EDITION WOOOOT)
en toen kwamen we heel dood thuis :"D
Sorry voor de jrock spam~