Author Topic: Wat heb jij vandaag voor leuks meegemaakt ?  (Read 559709 times)

Li1986

• Guest
Re: Wat heb jij vandaag voor leuks meegemaakt ?
« Reply #615 on: 19 January 2008, 14:38:43 »
Selectiedag van Walibi World was echt SUPERLEUK :awesome:!!! En zelfs al word ik daar niet aangenomen (en die kans is volgens mensen die er al eerder gewerkt hebben echt superklein), ik hou er sowieso leuke mensen aan over :awesome:.

Offline Tare

• POO IN BLIK
  • Super Euro Master
  • YOU'VE BEEN TARE'D.
    • Tare's Trash
« Reply #616 on: 19 January 2008, 17:03:37 »
Net terug van Ikea. :D Heb leuke lampjes en salontafeltje gekocht voor in mijn kamer. :D

Offline ZOOT

• jevaderisjemoeder
  • Parapara Addict
  • ADHD
« Reply #617 on: 19 January 2008, 20:04:22 »
Ringetje door me onderlip aan de rechterkant XD
vet cool
 naja vind iedereen met piercing cool  hahahah dat zeg ik de piercing freak

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #618 on: 21 January 2008, 09:08:42 »
vindt die 1e nog het leuks of die 3e

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #619 on: 21 January 2008, 12:49:23 »
OSU! Ghost Squad en Nights gehad voor de Wii <3333!
Mn Super Mario Galaxy is nog steeds onvindbaar en ik vrees het ergste T_T..

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #620 on: 21 January 2008, 13:03:39 »
IS GHOST SQUAD UIT DAN ??????

Ik had een gehoortest laten doen vandaag, en schijnt dat er niets is aan mijn gehoor. Alleen mijn geluids radius is wat kleiner zo schijnt. xD

To punish and enslave... ( ºДº)

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #621 on: 21 January 2008, 13:10:30 »
mmmmm
Ghost suad zou deze week uitkomen :)
misschien verkopen winkels hem eerder ofzo
dalijk toch mar iets eerder de stad in gaan xD
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #622 on: 21 January 2008, 13:14:10 »
Ik werk niet bij een winkel ;)! (ok die zit er wel aan vast though =P).

Nee we hebben em binnengehad van de developer en het was al een originele =)! Medal of Honor Heroes 2 voor de Wii is ook binnen maar dies nog voor de debug.

Dr zijn nu mensen van Activision een nieuwe game laten zien dus ik gaat even kijken ^______^!

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #623 on: 21 January 2008, 14:54:22 »
IS GHOST SQUAD UIT DAN ??????

Ik had een gehoortest laten doen vandaag, en schijnt dat er niets is aan mijn gehoor. Alleen mijn geluids radius is wat kleiner zo schijnt. xD

yeaaaaaay

nou ben ook bij dokter geweest voor mijn griep...en toen hij mijn oren ging nachecken bleek dat ik dus gewoon hele minder hoor omdat er allerlij propjes in mijn oor zitten.
dus die hefet ie er allemaal uitgehaald en nu hoor ik opeens heel goed O__O
en het kwam niet vanwege het feit niet goed schoonmaken..maar this dat ik dat gewoon veel aanmaak blijkbaar.
(AAARG naar kutgevoel was dat...zelfs wrat weg latten stippen met stikstof is nog prettiger X__X)

anyways...kwam ie hele droog..maar goed dat was niet waar je voor kwam XDDDD
eeeh nee XDD

maar goed me ogen enzo...hij zei dat ik het gewoon flink te pakken had en het enige dat ik kon doen.....rusten. -__-
nog langer thuiszieken voro stage.

Eigenlijk volgens berekeningen..MOET ik donderdag wel gaan lopen....21-maart is het einde contract stage...en dus wil dan niet langer dan dat eigenlijk ....
Ik was uitgerekend op 11-maart dat ik klaar zou zijn..... als ik donderdag weer begin...is dt 21 maart T______T
en dat terwijl ze net nu zei dat ik goed uit moest zieken......

of dit nu goed nieuws is of niet..ik wete het niet meer

goede nieuwe  = ik hoor beter
slechte nieuws = damn nog langer wachten

Offline Tare

• POO IN BLIK
  • Super Euro Master
  • YOU'VE BEEN TARE'D.
    • Tare's Trash
« Reply #624 on: 21 January 2008, 21:24:28 »
Aww. ;_; Nou hopelijk word je snel snel snel beter! En hoef je niet 10 dagen langer stage te lopen!

Vandaag kreeg ik te horen dat... IK MORGEN VRIJ BENT. En dat betekend, MAC gay maatjes opzoeken en awesome zonnebril kopen, wel met dikke montuur. :D

Li1986

• Guest
« Reply #625 on: 21 January 2008, 22:22:30 »
Ik heb de keuze uit 2 bedrijven gekregen die me beiden dolgraag willen hebben :awesome:! Gotta love luxeproblemen ;D...

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #626 on: 22 January 2008, 10:18:05 »
Ik heb de keuze uit 2 bedrijven gekregen die me beiden dolgraag willen hebben :awesome:! Gotta love luxeproblemen ;D...

oeeeh nice nice. Welke gaat het worden ???? :P

Aww. ;_; Nou hopelijk word je snel snel snel beter! En hoef je niet 10 dagen langer stage te lopen!

Vandaag kreeg ik te horen dat... IK MORGEN VRIJ BENT. En dat betekend, MAC gay maatjes opzoeken en awesome zonnebril kopen, wel met dikke montuur. :D

aw vast wel.
Oeeeh begin jij ook al MAC verslaafde te worden XD
kep 1 keer die eyeliner ofzo getest op me hand...kreeg die shit er niet meer vanaf O__O
Zolang ik nog niet echt weet welke kleur bij mij past qua oogschaduw...koop ik dus ook geen dure dingen XD. Vindt oogschaduw zowieso niet bij mij staan op de een of andere rare manier O__O

Anyways...Japanse les was weer lachen.
zit echt zo'n anime-trutje in de klas. Toen de leraar in Japans vroeg of ik anime keek en ik antwoorde nee ging zij zo van
IIIIIII?!?!?!?!?!
HOE BEDOEL JE OTAKU!!!!!!!
vroeger durfde ik nooit te antwoorden dat ik dat keek enzo i.v.m. uitlachen van me klas...en nu als ik zeg dta ik het niet kijk is het ook niet goed O__O
Lady..i'm a cosplayer...i'm not watching anime because i'm intersted in the movie, i'm watching because of the character...and I also don't read manga unless I want to know something from the serie and I don't have the movies.
like er zijn leukere dingen in de wereld zoals MODEBLAADJEEES :P :P :P EGG en ESS POSH

toen heb ik later nog aan de leraar gevraagd of hij cosplay kende..en hij kende het niet helemaal (lang nie in Japan geweest) dus liet het zien en toen zag ie Cutey Honey en was het ahhh sugoiiii Honey San XDDD
en hij mailt ons allemaal de les enzo di ewe hebben gehad..en nu heeft ie cosplay erbij gezet onderin :P
nu hopen dat we er volgende week op terugkomen enzo en da die trutje er ook is.....en ernaar vraaaaaagt....dan show ik ff me portfolio en dan pas kan je gaan IIIIIIIIIIIIIII!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!

« Last Edit: 22 January 2008, 10:24:57 by Mizu »

Li1986

• Guest
« Reply #627 on: 22 January 2008, 11:03:41 »

oeeeh nice nice. Welke gaat het worden ???? :P
Ik denk Walibi World, schijnt echt een superbaan te zijn naar de verhalen die ik gehoord heb. Van mensen die er al eerder gewerkt hebben. En ik ken daar al 3 mensen ;D. Je moest eens weten hoe ze daar vervelende klanten aanpakken >:D... En ze hebben daar illegale ingangen waar mensen makkelijk stiekem naar binnen kunnen (maar dan moet je wel weten WAAR :P). Mja het was al zo goed als zeker dat ik daar aangenomen word; er werd zaterdag al gezegd dat ik me geen zorgen moest maken omdat dit de eerste selectieronde is en dat er daarvan zo'n 90% aangenomen word. En van mensen die er al eerder gewerkt hebben hoor ik ook dat ze ZWAAR personeelstekort hebben (ze hebben vorig jaar zelfs dure uitzendkrachten moeten inhuren om het tekort op te vullen) en dat je wel HEEL RETARD moet zijn om niet aangenomen te worden. Dus... ff afwachten tot ik 100% zekerheid heb (wat voor aankomende zaterdag geregeld zou zijn).

En ze zijn nogal geschift daar; ze zouden bijna La Via Volta (die achtbaan die achteruit truggaat) aan België verkocht hebben  >:( , gelukkig -voor zowel hunzelf als de klanten- ging dat niet door. Achtbanen als deze maken het juist zo populair, dat ding verkopen betekent een hoop klanten kwijtraken >_<" ...

Mja otaku's zijn vervelend. Heel Japwned zit er vol mee en ik ben daar nu like de meest gehaatte persoon (op Kurosaki_Ichigo na dan :XD: ) omdat ik vrijwel geen anime -en dan met name geen Naruto of Bleach- meer kijk  (en misschien ook een klein beetje omdat ik ze -de bovengenoemde animes dus- afkraak :angel::awesome:. Narutards... * :yuck: pukes :yuck: *

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #628 on: 22 January 2008, 12:25:09 »
Mja otaku's zijn vervelend. Heel Japwned zit er vol mee en ik ben daar nu like de meest gehaatte persoon (op Kurosaki_Ichigo na dan :XD: ) omdat ik vrijwel geen anime -en dan met name geen Naruto of Bleach- meer kijk  (en misschien ook een klein beetje omdat ik ze -de bovengenoemde animes dus- afkraak :angel::awesome:. Narutards... * :yuck: pukes :yuck: *
Bij deze ben je meer dan hartelijk welkom op SEF! :awesomed:
YOU ROW BEAT

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #629 on: 22 January 2008, 12:48:24 »
Dus omdat ik Naruto nog steeds leuk vind, hoeft niet te zeggen dat ik een narutard ben. :p

En populaire anime afkraken, wat voor nut heeft het. mensen kijken er naar, die bedrijven verdienen er geld mee, ik geef ze groot gelijk. Zo zou ik ook graag willen verdienen.xD

To punish and enslave... ( ºДº)