Ik heb de keuze uit 2 bedrijven gekregen die me beiden dolgraag willen hebben ! Gotta love luxeproblemen ...
oeeeh nice nice. Welke gaat het worden
?
Aww. ;_; Nou hopelijk word je snel snel snel beter! En hoef je niet 10 dagen langer stage te lopen!
Vandaag kreeg ik te horen dat... IK MORGEN VRIJ BENT. En dat betekend, MAC gay maatjes opzoeken en awesome zonnebril kopen, wel met dikke montuur. :D
aw vast wel.
Oeeeh begin jij ook al MAC verslaafde te worden XD
kep 1 keer die eyeliner ofzo getest op me hand...kreeg die shit er niet meer vanaf O__O
Zolang ik nog niet echt weet welke kleur bij mij past qua oogschaduw...koop ik dus ook geen dure dingen XD. Vindt oogschaduw zowieso niet bij mij staan op de een of andere rare manier O__O
Anyways...Japanse les was weer lachen.
zit echt zo'n anime-trutje in de klas. Toen de leraar in Japans vroeg of ik anime keek en ik antwoorde nee ging zij zo van
IIIIIII?!?!?!?!?!
HOE BEDOEL JE OTAKU!!!!!!!
vroeger durfde ik nooit te antwoorden dat ik dat keek enzo i.v.m. uitlachen van me klas...en nu als ik zeg dta ik het niet kijk is het ook niet goed O__O
Lady..i'm a cosplayer...i'm not watching anime because i'm intersted in the movie, i'm watching because of the character...and I also don't read manga unless I want to know something from the serie and I don't have the movies.
like er zijn leukere dingen in de wereld zoals MODEBLAADJEEES
EGG en ESS POSH
toen heb ik later nog aan de leraar gevraagd of hij cosplay kende..en hij kende het niet helemaal (lang nie in Japan geweest) dus liet het zien en toen zag ie Cutey Honey en was het ahhh sugoiiii Honey San XDDD
en hij mailt ons allemaal de les enzo di ewe hebben gehad..en nu heeft ie cosplay erbij gezet onderin
nu hopen dat we er volgende week op terugkomen enzo en da die trutje er ook is.....en ernaar vraaaaaagt....dan show ik ff me portfolio en dan pas kan je gaan IIIIIIIIIIIIIII!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!