Author Topic: Wat heb jij vandaag voor leuks meegemaakt ?  (Read 559304 times)

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
Re: Wat heb jij vandaag voor leuks meegemaakt ?
« Reply #1380 on: 15 December 2008, 10:54:51 »
mjah veel van die kleien gamestores waren toch niet geweldig, prijzen zijn in het algemeen daar echt hoog mee, en uiteindelijk kiezen mensen toch voor de prijs. Maar gamemania is gewoon van FRS O__o, geen import games enz -__-

Offline Spekje

• Mega NRG Member
  • HURRR
« Reply #1381 on: 15 December 2008, 12:33:36 »
Ik weet niet zeker hoe die nieuwe game store heet.

Maar het is inderdaad zonde als Game-city in sittard failliet gaat, want daar werkt super aardig personeel ~___~
:sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock:

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1382 on: 15 December 2008, 15:27:30 »
mjah veel van die kleien gamestores waren toch niet geweldig, prijzen zijn in het algemeen daar echt hoog mee, en uiteindelijk kiezen mensen toch voor de prijs. Maar gamemania is gewoon van FRS O__o, geen import games enz -__-

Uhm.. Gamemania is niet van Free Record Shop...waar haal je dat vandaan...O_O...?

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #1383 on: 15 December 2008, 18:15:51 »

Uhm.. Gamemania is niet van Free Record Shop...waar haal je dat vandaan...O_O...?
stond ooit op online news site, de gast achter het FRS concept had gamemania concept in belgie overgekocht ofzo en hier uitgewerkt

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1384 on: 15 December 2008, 23:03:58 »
That is not true =D! Dus dat was een...hoaxxxxx XD.

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1385 on: 15 December 2008, 23:16:08 »
Mn mini vakantie volgend jaar besproken. Eind deze week waarschijnlijk boeken.
The U S of A! Fucking 9 dagen New York ;D! 18 tot 27 Mei. Fuck yeah. K heb er zin in.

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #1386 on: 16 December 2008, 00:06:11 »
That is not true =D! Dus dat was een...hoaxxxxx XD.

and how do you know that for sure :D je ziet niet in het FRS management of wel? XD I mean het is niet onmogelijk dat er achter de FRS zoiets zit als achter de Dixons en dynabyte zo'n overkoepelende organisatie. denk neit dat een nieuwssite zijn bronnen niet checked toch?

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #1387 on: 16 December 2008, 00:28:53 »
and how do you know that for sure :D je ziet niet in het FRS management of wel? XD I mean het is niet onmogelijk dat er achter de FRS zoiets zit als achter de Dixons en dynabyte zo'n overkoepelende organisatie. denk neit dat een nieuwssite zijn bronnen niet checked toch?
You amuse me.
YOU ROW BEAT

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1388 on: 16 December 2008, 01:46:10 »
Dude XD zoek jij achter alles iets? Free Record Shop is niet zo'n mega winkelketen die verder geen persoonlijk contact heeft met werknemers die slaafjes zijn.

Ik heb wekelijks ook daadwerkelijk contact met het hoofdkantoor. Ik heb Hans Breukhoven zelf een keer in de winkel gehad. Free Record Shop valt alleen onder een keten waar Van Leest en Fame ook onder zitten.

Trouwens, het ging hier niet om of ik alles wist wat er achter de schermen van FRS om ging, ik weet alleen dat Gamemania niet van FRS is.
« Last Edit: 16 December 2008, 01:48:38 by Drawtothemusic »

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1389 on: 16 December 2008, 02:49:25 »
Update: Free Record Shop (aka Hans Breukhoven) heeft toen der tijd in Belgie wel ketens opgekocht van Gamemania (niet het concept) en die zijn nu ook in Nederland.

Wat niet zo is is dat Free Record Shop alles beinvloed bij Gamemania. Ze zijn nog steeds hun eigen store en mogen hun eigen ding doen. Het geld stroomt alleen naar FRS. Het is dus niet hetzelfde.

Ja FRS zuigt omdat ze geen import games hebben. Maar ik ben weer uitgediscussierd voor vandaag.

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #1390 on: 16 December 2008, 03:29:00 »
You amuse me.
you amuse me too, als je ook nog eens reden zegt in plaats van alleen wat roept ;)

Amber < mjah je laatste post zit wel in de richting die ik bedoel

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #1391 on: 16 December 2008, 04:35:55 »
Je gelooft echt dat nieuws-dingessen onderzoek doen naar hun berichten, ipv zo veel mogelijk zo snel mogelijk alles naar buiten gooien. :')
YOU ROW BEAT

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #1392 on: 16 December 2008, 12:29:21 »
Je gelooft echt dat nieuws-dingessen onderzoek doen naar hun berichten, ipv zo veel mogelijk zo snel mogelijk alles naar buiten gooien. :')
dude denk je dat ik het van friggin fok.nl heb ofzo? ik weet echt wel wat voor waarde ik aan bepaalde nieuwssites moet hechten hoor. Een betaalde nieuwssite die via mijn studie beschikbaar is, is echt wel trustworthy

heb notabene minor studie IDM (informatie dienstverlening, oftewel trustworthy informatie bronnen vinden en evalueren) gevolgt XD
« Last Edit: 16 December 2008, 13:04:06 by Rin »

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #1393 on: 16 December 2008, 12:42:35 »
De nieuwe RAD-voorstel is ingetrokken!!
De petitie heeft geholpen!! : D

ENN!!
Jaarlijks worden in Nederland ruim 4 miljoen nertsen gedood voor hun pels. Van Velzen (SP) en Waalkens (PvdA) hebben een initiatiefwetsvoorstel ingediend voor een nationaal verbod op deze volgens veel burgers en politici onethische bedrijfstak.
OHYEAH.
« Last Edit: 16 December 2008, 12:48:00 by Febru »

""Can you feel my invisible touch?"

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #1394 on: 16 December 2008, 13:25:06 »
Ik heb wat leuks meegemaakt vandaag.

Colin blijft zeuren, zoals hoe hij altijd is geweest. :p

To punish and enslave... ( ºДº)