~________________________~Ik vol vreugde weer eens een cake in elkaar geflatst, omdat die vorige zo onwijs lekker was.MISLUKT DAT STOMME DING!Serieus, ik ben the worst cook evar, ik laat zelfs een cake mislukken. . .
ik win het...ik laat zelfs de oven in de fik vliegen zonder er iets in te hebben gedaan dan alleen bakpapier XDKwam eigenlijk omdat ze de oven op grilstand hadden staan en de plaat bovenin ook verwarmd was...ha dik dus niet gezien en op moment dat ik aan Jody vroeg of het kwaad kan om bakpapier erin te doen (duuuh BAKpapier) vloog me papier in de fik toen hij ja zei XDDDD
Quote from: Spekje on 17 October 2008, 16:49:18~________________________~Ik vol vreugde weer eens een cake in elkaar geflatst, omdat die vorige zo onwijs lekker was.MISLUKT DAT STOMME DING!Serieus, ik ben the worst cook evar, ik laat zelfs een cake mislukken. . . ik win het...ik laat zelfs de oven in de fik vliegen zonder er iets in te hebben gedaan dan alleen bakpapier XDKwam eigenlijk omdat ze de oven op grilstand hadden staan en de plaat bovenin ook verwarmd was...ha dik dus niet gezien en op moment dat ik aan Jody vroeg of het kwaad kan om bakpapier erin te doen (duuuh BAKpapier) vloog me papier in de fik toen hij ja zei XDDDDLeuke ervaring dus.Maaruh...ik liet zelfs de rijst aanbranden .__. geloof me..ben echt de slechtste hiero. En zelfs als mensen me eten lekker vinden..dan vindt ik het zelf vies .__.