Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 576728 times)

Offline Noodles

• Mrs. Clooney
  • Parapara Addict
  • Nespresso, what else?
    • ジジ☆ぶろぐ
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #1095 on: 28 October 2008, 18:46:11 »
Ahh sucks man. >.<;;

Snel Microsoft bellen (gelukkig komen ze je Xbox wel ophalen)

En een PS3 aanschaffen :P

Offline HawkIntel

• Super Halo Master
  • Mega NRG Member
« Reply #1096 on: 28 October 2008, 18:51:10 »
Ja ik heb al een reparatie aanvraag opgestuurd.
Ik koop pas een PS3 als ze FF7 in nieuwe graphics uitbrengen ;)
En dit allemaal juist toen ik vandaag Fable 2 kocht en ik helemaal blij thuis kwam en mn xbox 360 aan deed... en toen viel ik in slowmotion neer op m'n knieen... ongeloof.... ongeloof... en nu zit ik in een hoekje van mn kamer stilletjes onverstaanbare dingen te mompelen...
« Last Edit: 28 October 2008, 18:52:52 by HawkIntel »
EN DEZE FRIKANDEL IS LEKKERRR!

Offline gy4ru

• Euronoob
  • *
  • WE DRINK RITALIN!
« Reply #1097 on: 28 October 2008, 20:15:31 »
bordspelletjes gedaan met het jongetje waar ik op pas.
ik haat bordspellen.

EN MIJN LINKERLENS IS DROOG!!!!!!!!!!111

Offline marise

• Parapara Addict
    • mijn LJ
« Reply #1098 on: 28 October 2008, 22:17:52 »
^ ik ben toch niet de enige die een hekel heeft aan bordspelletjes
ik doe dat soort dingen alleen als ik daar eens in het jaar zin in heb XD;;
☆ ♥ a dream is a wish your heart makes 。。。♪ ♥ ☆

Offline Noodles

• Mrs. Clooney
  • Parapara Addict
  • Nespresso, what else?
    • ジジ☆ぶろぐ
« Reply #1099 on: 28 October 2008, 23:45:34 »
Ja ik heb al een reparatie aanvraag opgestuurd.
Ik koop pas een PS3 als ze FF7 in nieuwe graphics uitbrengen ;)
En dit allemaal juist toen ik vandaag Fable 2 kocht en ik helemaal blij thuis kwam en mn xbox 360 aan deed... en toen viel ik in slowmotion neer op m'n knieen... ongeloof.... ongeloof... en nu zit ik in een hoekje van mn kamer stilletjes onverstaanbare dingen te mompelen...

*pats pats* het komt allemaal goed..

Misschien heb je geluk, ik wist nog dat een klant bij mij ook de Ring of Death had en toen de 360 teruggestuurd naar Microsoft, kreeg die 2 weken later een 360 teruggestuurd en toen 2 weken later kreeg die weer een 360 opgestuurd. XD Talking 'bout lucky by unlucky.

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1100 on: 29 October 2008, 00:30:31 »
Eigenlijk hoort dit niet bij iets slechts maar ik voel me er wel slecht door.
Waarschijnlijk gaan we binnekort verhuizen. Tenminste "we" = mn moeder, dr vriend en zijn zoons. Ikzelf woon bij mn pa maar ik kom wekelijks bij mn ma, af en toe om de week etc etc. Ze wonen nu op een flat met niet genoeg kamers en daarom kunnen mn zusje en ik niet altijd blijven of we moeten op de bank slapen.

Dus verhuizen it is, nu mn moeders vriend ook een nieuwe baan krijgt per 1 Januari willen ze toch een huis kopen met meer kamers. Nu vroeg Erwin (mn ma's vriend) vandaag of ik dan bij hun kom wonen. Sinds ik weet dat we gaan verhuizen heb ik daar ook wel over nagedacht maar ik vind het wel heel moeilijk. K wil heel graag bij mn ma wonen want daar zijn altijd meer mensen in huis en t is gezellig. Bij mn pa thuis zit ik vaker alleen (niet dat dat zo slecht is) helemaal nu mn pa ook weer een vriendin heeft en vaak in Nieuwegein, bij haar, slaapt.

Maar ik weet zeker dat mn zusje niet bij mn ma wil wonen want mn moeder is veel strenger. Omdat mn pa zo vaak weg is doet mn zusje een beetje waar ze zelfs zin in heeft. Ik ben dan ook de enige die op er kan letten dan...en dat zou dus ook niet meer kunnen. Nu weet k wel dat ik zelf de keuze moet maken en het niet van andere af moet laten hangen. Helemaal omdat k waarschijnlijk over een aantal jaar toch helemaal het huis uitga maar...ik weet echt niet wat ik moet doen =(... allebei heeft z'n voor en nadelen...

This sucks!

Offline Noodles

• Mrs. Clooney
  • Parapara Addict
  • Nespresso, what else?
    • ジジ☆ぶろぐ
« Reply #1101 on: 29 October 2008, 09:08:05 »
Amber, je moet inderdaad niet denken wat het beste is voor anderen, maar wat je zelf het liefst wilt. Zoals ik aan je toon kan horen wil je liever bij je mam wonen. Dan moet je gewoon daarvoor gaan. Je komt toch wel vaak genoeg naar je pa. En je kan niet altijd op je zusje letten.

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1102 on: 29 October 2008, 18:58:22 »
I know I know, maar t is nog steeds moeilijk =(!

Moest vandaag om 12 uur werken, wil mn fiets pakken, band lek =____=. Dus k bel op dat k later kom, hoor ik dat k zo snel mogelijk moet komen want er is vannacht ingebroken in de winkel. Dus we bleven vandaag grotendeel van de dag dicht. Opruimen, glaszetters kwamen kijken maar maandag kan er pas nieuwe ruit in. Politie kwam, glas opruimen.

Zijn 8 Nintendo DS gejat, 6 PSP's, 1 Microsoft points card XD en verder nog 18 consoles waaronder verschillende PS3 en Xbox packs. Verder dachten ze dat er nog een Wii in de vitrine kast stond dus die hebben ze kapot geslagen om er achter te komen dat dat een dummy doos was.

Zijn daarna doorgegaan naar Amersfoort en hebben daar bij de Van Leest het zelfde geflikt. Mn collega kreeg eerst 's middags 3 vage figuren in de winkel en daar had ie al geen lekker gevoel bij. Daarna belde de jongen van de Van Leest op en die kon precies dezelfde beschrijving geven dus hun zijn gewoon toen de winkel wezen checken en 's avonds hun slag geslagen.

Kut lui.

Offline Poep

• L'enfant Terrible
  • Member Of Fire
  • 癌ヤツ
« Reply #1103 on: 29 October 2008, 19:41:42 »
Fokkin hell... weer een dag knockout geweest door die fucking headaches van mij...
Ik zou toch geen hoofkanker hebben ofzo? :S

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1104 on: 31 October 2008, 23:14:01 »
Mn band was fucking weer lek. Kon k lopen naar huis vanaf mn werk. Godverrr!

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #1105 on: 01 November 2008, 10:08:18 »
I know I know, maar t is nog steeds moeilijk =(!

Moest vandaag om 12 uur werken, wil mn fiets pakken, band lek =____=. Dus k bel op dat k later kom, hoor ik dat k zo snel mogelijk moet komen want er is vannacht ingebroken in de winkel. Dus we bleven vandaag grotendeel van de dag dicht. Opruimen, glaszetters kwamen kijken maar maandag kan er pas nieuwe ruit in. Politie kwam, glas opruimen.

Zijn 8 Nintendo DS gejat, 6 PSP's, 1 Microsoft points card XD en verder nog 18 consoles waaronder verschillende PS3 en Xbox packs. Verder dachten ze dat er nog een Wii in de vitrine kast stond dus die hebben ze kapot geslagen om er achter te komen dat dat een dummy doos was.

Zijn daarna doorgegaan naar Amersfoort en hebben daar bij de Van Leest het zelfde geflikt. Mn collega kreeg eerst 's middags 3 vage figuren in de winkel en daar had ie al geen lekker gevoel bij. Daarna belde de jongen van de Van Leest op en die kon precies dezelfde beschrijving geven dus hun zijn gewoon toen de winkel wezen checken en 's avonds hun slag geslagen.

Kut lui.

Woah WTF O____O
Da's niet echt een kleine inbraak ofzo X__X Hebben ze al de daders kunenn vinden??

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #1106 on: 01 November 2008, 16:25:45 »
Nee joh, tis een one man job.. Ik was de schuldige. xD

To punish and enslave... ( ºДº)

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #1107 on: 01 November 2008, 19:49:00 »
Ah vandaar dat je me die ds gaf xD
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Tare

• POO IN BLIK
  • Super Euro Master
  • YOU'VE BEEN TARE'D.
    • Tare's Trash
« Reply #1108 on: 01 November 2008, 23:15:20 »
Werd gebelt om 1 uur dat ik moest werken, terwijl ik toch ECHT ZEKER WIST dat ik om 5 uur moest werken.
Zit je daar, lekker te bliepen tot 10 uur...

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #1109 on: 01 November 2008, 23:33:26 »
laat mij maar lekker vlees snijden tot 2200 xD
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!