en @ jody; Oe, dat zuigt. Hoe komt dat?
en Jody... niet verlengd?! DDDD:!!! Wat is er mis, toch niet die %^$&crisis ofzo, right?
Mijn teamleider heeft me nooit gemogen, dus verzint ie maar manieren om niet me contract te verlengen. Op ons afdeling is het op dit moment zo gigantisch druk, dat bijna niemand nauwelijks kan ademen. We schreeuwen al een tijdje dat we iemand erbij moet hebben. Wat doet me teamleider, hij verlengt mijn contract niet en neemt 2 nieuwe mensen aan. Dus in een drukke tijd ontslaat ie iemand met 2 jaar ervaring en alles weet, voor 2 anderen die niet goed ingewerkt kunnen worden ? Knap hoor.
En de reden, dat ik niet goed werk, dat ik sloom ben met bepaalde werkzaamheden en dat ik te afwachtend ben ? Dat zegt mijn teamleider die pas een jaar op ons afdeling zit. Mijn coordinator die al 12 jaar op het afdeling werkt vindt juist dat ik goed werk en adviseerde me teamleider om me te houden. Ik ben redelijk accuraat, ik doe wat ik kan en niet op een laag tempo en ik pak juist dingen op als ik niets te doen heb.
Ook nog een leuke, die teamleider is ook vaak van de afdeling af, dus hoe de fuck moet hij het weten ? Wat hij ook bij het gesprek ingooide was een waarschuwing die ik van iemand anders had gehad waar hij niks mee te maken heeft en waar zowiezo al nergens op sloeg. Tis duidelijk een persoonlijk afkeer tegen mij.
Get the fuck out. Ik ben nu al bezig een klacht in te dienen bij P&O, me manager en ik heb het al bij de Unit Manager aan gegeven. Maandag is mijn laatste dag en dan vlak voordat ik weg ga, stuur ik nog even een mail naar de directeur en de interim directeur.
Is het zo dat ik het echt slecht deed, had ik het wel al gehoord van mijn coordinator en dan was het gegrond. Was het nou zo dat er te weinig werk is, okay.. Maar wat nu afspeelt is precies het tegenovergestelde.