Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 576273 times)

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #1290 on: 16 April 2009, 14:21:42 »
IK HEB NOG MEER HATERS ~ VERZAMEL ZE ALLEMAAAAAAL
2 VOOR DE PRIJS VAN 1 !!!

Lawlawlawlawl.  Hoe krijg ik het toch voor elkaar.

en @ jody; Oe, dat zuigt. Hoe komt dat?
Misschien door de manier hoe je nu reageerd? o_õ Of soms in het algemeen?

en Jody... niet verlengd?! DDDD:!!! Wat is er mis, toch niet die %^$&crisis ofzo, right?

EN FUCKIN HELL. Me kroon voor EFF is stuk en ik krijg hem niet meer mooi gerepareerd DDDD:!

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #1291 on: 16 April 2009, 16:46:08 »
IK HEB NOG MEER HATERS ~ VERZAMEL ZE ALLEMAAAAAAL
2 VOOR DE PRIJS VAN 1 !!!

Lawlawlawlawl.  Hoe krijg ik het toch voor elkaar.

Misschien door de manier hoe je nu reageerd? o_õ Of soms in het algemeen?
Hm? hoe bedoel je?

""Can you feel my invisible touch?"

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #1292 on: 16 April 2009, 17:17:37 »
lol mjah zal wel de uiting van een mening zijn, heb ik ook vaak op itnernet hoor XD, ik zeg iets, en het word dan altijd veel zaarder opgevat als bedoelt XD

Offline lunacy

• Parapara Addict
« Reply #1293 on: 16 April 2009, 17:35:55 »
het probleem is gewoon dat het internet een verkeerde medium is om je uit te drukken zoals je wilt.
EN dat sommige mensen gewoon ontzettend zeiken.

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #1294 on: 16 April 2009, 19:06:34 »
En ze falen. : D
YOU ROW BEAT

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #1295 on: 16 April 2009, 19:22:00 »
het probleem is gewoon dat het internet een verkeerde medium is om je uit te drukken zoals je wilt.
Precies.

En ok, ik breng nou niet alles super tactvol ofzo.

""Can you feel my invisible touch?"

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #1296 on: 16 April 2009, 19:25:49 »
Zelfkennis. :')!
YOU ROW BEAT

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #1297 on: 16 April 2009, 22:15:58 »

en Jody... niet verlengd?! DDDD:!!! Wat is er mis, toch niet die %^$&crisis ofzo, right?

Mijn teamleider heeft me nooit gemogen, dus verzint ie maar manieren om niet me contract te verlengen. Op ons afdeling is het op dit moment zo gigantisch druk, dat bijna niemand nauwelijks kan ademen. We schreeuwen al een tijdje dat we iemand erbij moet hebben. Wat doet me teamleider, hij verlengt mijn contract niet en neemt 2 nieuwe mensen aan. Dus in een drukke tijd ontslaat ie iemand met 2 jaar ervaring en alles weet, voor 2 anderen die niet goed ingewerkt kunnen worden ? Knap hoor.

En de reden, dat ik niet goed werk, dat ik sloom ben met bepaalde werkzaamheden en dat ik te afwachtend ben ? Dat zegt mijn teamleider die pas een jaar op ons afdeling zit. Mijn coordinator die al 12 jaar op het afdeling werkt vindt juist dat ik goed werk en adviseerde me teamleider om me te houden. Ik ben redelijk accuraat, ik doe wat ik kan en niet op een laag tempo en ik pak juist dingen op als ik niets te doen heb.

Ook nog een leuke, die teamleider is ook vaak van de afdeling af, dus hoe de fuck moet hij het weten ? Wat hij ook bij het gesprek ingooide was een waarschuwing die ik van iemand anders had gehad waar hij niks mee te maken heeft en waar zowiezo al nergens op sloeg. Tis duidelijk een persoonlijk afkeer tegen mij.

Get the fuck out. Ik ben nu al bezig een klacht in te dienen bij P&O, me manager en ik heb het al bij de Unit Manager aan gegeven. Maandag is mijn laatste dag en dan vlak voordat ik weg ga, stuur ik nog even een mail naar de directeur en de interim directeur.

Is het zo dat ik het echt slecht deed, had ik het wel al gehoord van mijn coordinator en dan was het gegrond. Was het nou zo dat er te weinig werk is, okay.. Maar wat nu afspeelt is precies het tegenovergestelde.

To punish and enslave... ( ºДº)

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1298 on: 17 April 2009, 10:31:01 »
Ja je had het al gesmst maar toen dacht ik dat het over je telefooncontract ging XD...maar anyway, dat is echt heel erg fucked up! Sterkte Jo =(! Zeker in deze tijd is het echt klote als je je baan kwijt raakt. Op mijn werk moet ik ook minder uur gaan werken terwijl k zo hard geld nodig heb..maarja.. kan niet anders.

Al wat nieuws op het oog..? Of dat je over kan stappen naar iets anders of niet?
Good luck!!!  :hug:

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #1299 on: 17 April 2009, 12:03:52 »
maar de grens tussen zeiken en of gewoon gefundeerde kritiek hebben is enorm klein XD

Mijn teamleider heeft me nooit gemogen, dus verzint ie maar manieren om niet me contract te verlengen. Op ons afdeling is het op dit moment zo gigantisch druk, dat bijna niemand nauwelijks kan ademen. We schreeuwen al een tijdje dat we iemand erbij moet hebben. Wat doet me teamleider, hij verlengt mijn contract niet en neemt 2 nieuwe mensen aan. Dus in een drukke tijd ontslaat ie iemand met 2 jaar ervaring en alles weet, voor 2 anderen die niet goed ingewerkt kunnen worden ? Knap hoor.

En de reden, dat ik niet goed werk, dat ik sloom ben met bepaalde werkzaamheden en dat ik te afwachtend ben ? Dat zegt mijn teamleider die pas een jaar op ons afdeling zit. Mijn coordinator die al 12 jaar op het afdeling werkt vindt juist dat ik goed werk en adviseerde me teamleider om me te houden. Ik ben redelijk accuraat, ik doe wat ik kan en niet op een laag tempo en ik pak juist dingen op als ik niets te doen heb.

Ook nog een leuke, die teamleider is ook vaak van de afdeling af, dus hoe de fuck moet hij het weten ? Wat hij ook bij het gesprek ingooide was een waarschuwing die ik van iemand anders had gehad waar hij niks mee te maken heeft en waar zowiezo al nergens op sloeg. Tis duidelijk een persoonlijk afkeer tegen mij.

Get the fuck out. Ik ben nu al bezig een klacht in te dienen bij P&O, me manager en ik heb het al bij de Unit Manager aan gegeven. Maandag is mijn laatste dag en dan vlak voordat ik weg ga, stuur ik nog even een mail naar de directeur en de interim directeur.

Is het zo dat ik het echt slecht deed, had ik het wel al gehoord van mijn coordinator en dan was het gegrond. Was het nou zo dat er te weinig werk is, okay.. Maar wat nu afspeelt is precies het tegenovergestelde.
Ergens heb ik het idee dat die manager gewoon ooit iets van jou gezien heeft wat zijn hele mening erover gevormt heeft en of gewoon z;n eigen mensen in het bedrijf wilt hebben.

Als je naar nieuwe baan zoelt zou ik in ieder geval als ik jou was dingen als hyves profielen enzo op prive zetten, werk en prive strikt gescheiden houden want werkgevers lurken ontzettend veel op profielen sites nu en vinden het minst rare als negatief.
« Last Edit: 17 April 2009, 12:07:27 by Rin »

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #1300 on: 17 April 2009, 12:22:10 »
Ik heb net bevestiging gehad van een anoniem maar een zeer betrouwbare bron dat het om een persoonlijk kwestie is en dat er veel informatie worden achtergehouden waardoor het lijkt alsof er niets gedaan is.

Dus ik weet genoeg. I'm so going to bomb this place fo sho. :)
CAK is nog niet klaar met mij. Not leaving this place without a decent fight. :)

Bedrijven krijgen mijn prive mail, en niet mijn hotmail adres. Alleen hyves heeft mijn Nickname, en dat is ook mijn enige profielsite. Facebook is zowiezo prive.

Edit:
Oh crap, Als je mijn naam intikt zie je me naam ook op Party Flock xD
« Last Edit: 17 April 2009, 12:24:59 by Neodash Zerox »

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #1301 on: 17 April 2009, 12:29:42 »
ik kan je hyves vinden op je echte naam hoor :D

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #1302 on: 17 April 2009, 14:06:37 »
Omdat je vriend van mij bent, kan je mijn achternaam zien. Instellingen staan zo

Offline Rin

• NEE!
  • Member Of Fire
« Reply #1303 on: 17 April 2009, 14:18:06 »
volgens mij werkt het anders hoor, ben je wel vindbaar maar zien ze je profiel gewoon niet, anywayz just be careful met profiel shizzle :D

Offline Holo

• Mega NRG Member
« Reply #1304 on: 27 April 2009, 09:24:05 »
someone killed my shower.   heb hier HEEEEL weinig waardering voor.  beter be fixxed alsk weer thuiskom van werk
"dit smaakt als blauw"