Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 575987 times)

Offline Spekje

• Mega NRG Member
  • HURRR
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #1335 on: 28 May 2009, 14:41:51 »
FEESTJE BIJ ROHANDI! :rohandi:
:sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock:

Offline marise

• Parapara Addict
    • mijn LJ
« Reply #1336 on: 28 May 2009, 16:33:00 »
zit een beetje met een heimwee feeling nu -___-

komt mij meer dan bekend voor ; _ ;
☆ ♥ a dream is a wish your heart makes 。。。♪ ♥ ☆

Offline Vixion

• 4ch for life!
  • Parapara Addict
« Reply #1337 on: 28 May 2009, 16:36:05 »
Mijn ouders vertrekken zaterdag voor 2 weken naar Zuid Frankrijk. PARTY TIME! Oshy ... moet wel gewoon naar school ...

Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent.

Offline Nikopol

• Member Of Fire
« Reply #1338 on: 29 May 2009, 14:15:08 »
Ik ben kwaad op mezelf. Omdat ik mijn laatste twee tentamens (waarvan een al een hertentamen) heb verpest :'(
Dag dag, propedeuse.

Offline HawkIntel

• Super Halo Master
  • Mega NRG Member
« Reply #1339 on: 29 May 2009, 19:01:56 »
awww shit hey  :(
ach, alles komt uiteindelijk wel goed  :hug:
EN DEZE FRIKANDEL IS LEKKERRR!

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
« Reply #1340 on: 29 May 2009, 23:18:29 »
Kom net terug van de bios (Duplicity) en gatverdamme, wat een baggerfilm zeg! >o<

Offline Vixion

• 4ch for life!
  • Parapara Addict
« Reply #1341 on: 30 May 2009, 00:01:28 »

Yuh ...
Ik zit in me derde jaar en heb me propedeuse nog steeds niet. Moet een stage overdoen omdat mijn stagedocent een vuile tyfus*#&#&$#&@&#@ is. Moet voor de vierde keer in mijn studie naar de examencommissie omdat ik het niet eens ben met hun besluitvorming. Mocht het kut lopen, dan... HOPPA! 6 maanden studie verlening, 1600 euro extra ophoesten zonder StuFi, half jaar extra studie zonder OV. En kan ik me hele onderzoeksplan ter vervanging van mijn minors de prullenbak ingooien omdat ik dan me vervangende stage moet lopen. <3 HU -.-;

Offline Nikopol

• Member Of Fire
« Reply #1342 on: 30 May 2009, 10:19:00 »

Yuh ...
Ik zit in me derde jaar en heb me propedeuse nog steeds niet. Moet een stage overdoen omdat mijn stagedocent een vuile tyfus*#&#&$#&@&#@ is. Moet voor de vierde keer in mijn studie naar de examencommissie omdat ik het niet eens ben met hun besluitvorming. Mocht het kut lopen, dan... HOPPA! 6 maanden studie verlening, 1600 euro extra ophoesten zonder StuFi, half jaar extra studie zonder OV. En kan ik me hele onderzoeksplan ter vervanging van mijn minors de prullenbak ingooien omdat ik dan me vervangende stage moet lopen. <3 HU -.-;

DUDE. Fucking naaiend ;/ Hoop voor je dat 't beetje loopt zoals jij wilt..

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1343 on: 31 May 2009, 01:50:14 »
Last van een gigantisch serieuze jetlag die ik niet uit mijn systeem krijg. Afgelopen donderdag terug gekomen uit New York. Niet geslapen in het vliegtuig, die avond vroeg naar bed om vervolgens om 4 uur wakker te worden. Klaar wakker...kon niet meer slapen terwijl ik zo zo moe was...6 uur weer in slaap gevallen.. half 3 's middags weer wakker geworden. Door mn wekker heen geslapen, 2 smsjes en 3 gemistte oproepen.

Volgende nacht weer hetzelfde alleen was ik er vandaag om 1 uur uit. Nu...is het 10 voor 3... weer wakker..Klaar wakker..maar k ga zo maar weer is proberen te slapen. Ik lijk een fucking meth junk.

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #1344 on: 31 May 2009, 14:11:19 »
Last van een gigantisch serieuze jetlag die ik niet uit mijn systeem krijg. Afgelopen donderdag terug gekomen uit New York. Niet geslapen in het vliegtuig, die avond vroeg naar bed om vervolgens om 4 uur wakker te worden. Klaar wakker...kon niet meer slapen terwijl ik zo zo moe was...6 uur weer in slaap gevallen.. half 3 's middags weer wakker geworden. Door mn wekker heen geslapen, 2 smsjes en 3 gemistte oproepen.

Volgende nacht weer hetzelfde alleen was ik er vandaag om 1 uur uit. Nu...is het 10 voor 3... weer wakker..Klaar wakker..maar k ga zo maar weer is proberen te slapen. Ik lijk een fucking meth junk.

Het beste in dit geval is probeer te slapen en word gewoon om 06:00 wakker, en zorg dat je dan wakker blijft tot ongeveer middennacht. That will help.

To punish and enslave... ( ºДº)

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
« Reply #1345 on: 01 June 2009, 21:31:02 »
NEEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
HIDEO KOJIMA! VIEZE BACKSTABBER

EERST FFXIII DIE OOK AL VORIG JAARWERD AANGEKONDIGD OP DE 360 EN NU OOK MGS: RISING! >o<!!!! DE TROTS EN GLORIE VAN SONY GAAT ERAAN ;___;!!! I VERTIK HET OM EEN XBOX TE KOPEN!

Offline Deceipher

• Parapara Kiddy
  • **
« Reply #1346 on: 01 June 2009, 21:34:25 »
Ben ik blij dat ik een 360 heb gekocht ipv een ps3 <3

Banksaldo's checken is altijd eng... :x

Offline Vixion

• 4ch for life!
  • Parapara Addict
« Reply #1347 on: 01 June 2009, 23:22:59 »
NEEEEEEE
NEEEEEEEE
NEEEEEEEEE
HIDEO KOJIMA! VIEZE BACKSTABBER

EERST FFXIII DIE OOK AL VORIG JAARWERD AANGEKONDIGD OP DE 360 EN NU OOK MGS: RISING! >o<!!!! DE TROTS EN GLORIE VAN SONY GAAT ERAAN ;___;!!! I VERTIK HET OM EEN XBOX TE KOPEN!

De enige reden dat de PS3 nog in leven is is omdat het de goedkoopste Blu-Ray speler verkrijgbaar is. Verkoopcijfers blijven achter, productiekosten zijn nog steeds te hoog en de line up valt tegen door het succes van de 360, waardoor developers multi-platform gaan bouwen. En ja, ik heb een 360 maar ben geen fanboy.

Offline HawkIntel

• Super Halo Master
  • Mega NRG Member
« Reply #1348 on: 02 June 2009, 14:48:14 »
Let's... Play... HALO!!! :rohandi:

:megacolbert:
EN DEZE FRIKANDEL IS LEKKERRR!

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #1349 on: 04 June 2009, 21:06:34 »
VERDOMME TYFUSZOOI.. Mijn Breakcore project waar ik al maanden aan had gewerkt is door een stomme bug verpest.. De hele breaks waar ik zo trots op was GONE ! >_<

DAMMIT

To punish and enslave... ( ºДº)