Wat er aan de hand is ?
Tijdens de J-Rock con werd er tegen ons gezegd dat wij de disco vrij mochten gaan regelen en dat de Workshop ook een go komt.
Tussen deze maanden heen, is de hele staff veranderd, waar ze nu opeens moeilijk gaan doen.
Disco werd voor ons uiteindelijk 2 uur toegezegd, met een aantal regeltjes:
- We moeten een tracklist doorgeven
- We moeten alle muziek door sturen naar de desbetreffende zodat ze inspraak hebben wat we mogen draaien of niet
- We hebben een deadline gekregen wat vorige week vrijdag was
- We hebben ruim 3 weken geleden een go gekregen voor de disco (zowiezo al te kort)
Doen we dit niet, mogen wij niet draaien. Onze ervaring is, dat we tot aan de laatste dag editen en finetunen en dat zelfs op de laatste dag een ander lied gedraaid word dan orgineel. En dan moetsen wij maar even snel muziek gaan editen en opsturen en ook is dit tijd te kort. Zelfs op werkdagen moest ik tot 3 uur in de ochtend doorwerken, en de volgende dag mooi om 07:00 me nest uit en dan ook overwerken op werk.
Normaal gesproken doe ik niet moeilijk met muziek doorsturen, maar bijvoorbeeld alles is iets anders, al helemaal aan stuff die wij hebben. Eurobeat, Hyper Techno en J-Core is voor mij best wel heilig, aangezien ze niet makkelijk te verkrijgen is en ook omdat ik de muziek koop tegenwoordig, ga ik ook wat moeilijker doen.
Deadline was vorige week zaterdag en een hele week hebben we helemaal niets gehoord, tot aan gister. :/
En ook is er ons een kwartier tot een halfuur gestript volgens hun schema.
Dus, yay..
En de Workshop ?
Uiteindelijk is het blijkbaar geregeld door F-XL, waar we dus niets van wisten tot kort toe. We zijn iniedergeval heel erg blij dat Gabx ons toeliet tot het managen van de workshop. Uiteindelijk kwamen we bij de event terecht en blabla. Tot nu toe is er niets goeds geregeld, en wij als Jimmy en ik zijn blijkbaar vergeten. We weten niet eens hoelaat het is, en het is niet eens zeker als het op een Zondag is. Wij weten waarschijnlijk even veel als F-XL in dit geval.
Dus tja, dit is er allemaal aan de hand. Na dit bullshit, zouden jullie hier mee blij zijn ? Ik iniedergavl niet. Ik doe zo mijn best voor de disco en workshop, en dit krijg ik als bedankje.
Ik heb gewoon veels te lang opgekropt.