Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 576269 times)

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #135 on: 21 September 2007, 15:31:05 »
Oh. Shit.
YOU ROW BEAT

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #136 on: 24 September 2007, 06:42:37 »
Ik was vrijdag vergeten uit te klokken.. xD

To punish and enslave... ( ºДº)

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #137 on: 24 September 2007, 06:47:09 »
Dus nu heb je 80 uur extra? :')
YOU ROW BEAT

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #138 on: 24 September 2007, 06:49:19 »
Ik sta nog +87 ja. xDxD

Ik zou +90 moeten staan, maar ik ga het zo laten corrigeren. eind deze week sta ik op +100 uur xD

Offline Tare

• POO IN BLIK
  • Super Euro Master
  • YOU'VE BEEN TARE'D.
    • Tare's Trash
« Reply #139 on: 25 September 2007, 19:40:00 »
Dat me haar kei hard verneukt is. Ik lijk nu echt op een jongetje. -___-

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #140 on: 26 September 2007, 08:45:39 »
Ik kwam op werk en bedacht me opeens dat ik vandaag moet overwerken... HALO3 ligt thuis.. >_<

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #141 on: 26 September 2007, 14:45:06 »
Ik haat die tandarts. >:(

Nu heb ik eerst een half uur moeten wachten op een fricking controle. Vervolgens krijg ik een tandarts die ik nog nooit eerder heb gezien.
En dan heb ik een slecht/zwak gebit, ik weet het. Normaal staat de helft van m'n gebit dan ook 'onder controle' (als in, net geen gaatje). Nu heeft die stomme aars alles als gaatje aangevinkt, en heb ik nu dus 10 gaatjes. >_<

Ik haat hem. >:(
YOU ROW BEAT

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
« Reply #142 on: 26 September 2007, 15:30:55 »
heb me angepaste rooster gekregen aangezine er voor veel leerjaren volgende week projecten zijn.
ma: 11.20 - 16.10 werken aan profielwerkstuk, 16.10 tot 17.00 natuurkunde
di:  10.10 - 16.20 werken aan profielwerkstuk, 16.10 tot 17.00 natuurkunde
wo: 10.00 - 11.20 werken aan profielwerkstuk, 11.20 tot 14.20 nederlands, 14.20 - 17.00 biologie
do: 8.25 - 15.20 sportdag
vrij: ABUNAI (<- das dan wel weer leuk)

ik heb dus elke frikkin dag tot 5 uur op school. Houd in dat ik om 17.15 thuis ben. dan heb ik 5 minuten om me om te kleden, te eten om dan in de auto naar me werk te kunenn gaan en hopen dat ik op tijd ben. Plus... Omdat ik egzakt ben voor me examen maar wel me profielwerkstuk voldoende had, hoef ik ook geen pws te maken.
Dus ik naar de lerares "Juf, ik kan niet tot 5 uur op school blijven en ik heb mijn pws al af...?"
zij: je moet tot 5 uur beschikbaar zijn voor school, en dan inplaats van je pws ga je maar husiwerk maken.
ik: ... Maar ik heb nooit tot 5 uur les en ik kan nu ook geen vrij meer vragen voor me werk omdat ik nog maar 5 dagen heb om het door te geven >_> Dat houd dus in dat het niet gaat lukken. En husiwerk? heb het huiswerk al voor het komende jaar af, ik hoef geen toetsen meer te maken, geen werkstukken meer te maken, verslagen zijn ook voldoende."
zij: Aangezien je gezakt bent is het misschien een slim idee om voor je examen te gaan leren.

Stom ^*$%@&
Ze -weet- waarom ik gezakt ben en dan flikt ze me zoiets. Ik heb echt de neiging om dat ^*$%$& gebouw af te laten branden samen met dat mens erin! >___<

(en me moeder "Als je zo een problemen met je school hebt, neem je toch voldoende met je HAVO? Ga je lekker naar HBO ^___^" Dat stomme mens was juist degene die me nog net niet wurgde toen ik in de derde van VWO overwoog om naar Havo te gaan omdat ik het te moeilijk vond. Nu dat ik 2 kee rben blijven zitten en vele uren en euro's kwijt te zijn geraakt aan steunlessen voor zowat alles 'vind ze het wel goed dat ik een havo-diploma neem' *$%*%*^#!@)
« Last Edit: 26 September 2007, 15:36:17 by Superlevenloos »

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #143 on: 26 September 2007, 17:26:18 »
goh..hier nog 1 met schoolproblemen

ik zal het juliie besparen want bij mij komt er meer *^(*^*#@&$*(@#&% uit dan uberhaupt zinnen

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #144 on: 28 September 2007, 23:59:10 »
Wajooow nathaliiee,
ik had al gehoord dat dat rooster echt kulotuh was geworden en dat ze strenger waren geworden;
maar zóo erg??
WTF< WIE WAS DIE LERARES, IK HEB NOG CONNECTIES OP SCHOOL HOOR.
WHOOOOP_ASS_YES_

~nee, niet op internet de naam zeggen, daar was al een keer iets mee gebeurt; leraren zoeken blijkbaar hun achternaam op in google omdat ze geen leven hebben.

Mijn klaagding; ik deed er vandaag 4 uur over om naar Amsterdam Sloterdijk te komen.
én
De treinen in Ede-wageningen rijden echt de pruttigsteprut OOOiT.
Of naja, grotendeels rijden ze gewoon níet.
maandag was ik om kwart voor 8 op het station, en het duur normaal 20 min. reizen, was ik pas om 5 over half 10 op school >_>
En dan nog terug; ik ren voor me leven naar het station, bang dat ik de trein mis, maar ik zou nog zelfs de trein halen als ik rollend en zigzaggend-en-onder-een-auto-langs-het-ziekenhuis-en-weer-terug-rollen ging naar het station.
"We zetten bussen in"
WAAR DAN?! IN ME DIKKE REET OFZO?! IK ZIE ZE NIET HOOOOORRRRRRRRRR
BOESOEBUS.
Grrom.

""Can you feel my invisible touch?"

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #145 on: 30 September 2007, 15:10:31 »
Ik heb steeds minder zin om nog dingen voor Abunai te regelen, zoals gewoonzijk wordt er een kwartier tot eeb half uur van mijn tijd gestript... Dus misschien wordt dit waarschijnlijk me laatste jaar dat ik iets aan Abunai ga regelen. :/

Het hele bullshit aan gang van zake is het mij gewoon niet waard meer. :/

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #146 on: 30 September 2007, 16:56:33 »
Wat is er aan de hand dan?

"Gevolgen: er rijden geen treinen:
er rijden bussen in plaats van treinen tussen Utrecht Centraal en Ede-Wageningen en tussen Utrecht Centraal en Rhenen"

>_> Ik wil niet met de bus naar huis.

""Can you feel my invisible touch?"

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #147 on: 30 September 2007, 17:45:35 »
Poep! >:(

(wat NDX zei, maar dan in het kwadraat)
YOU ROW BEAT

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #148 on: 01 October 2007, 07:09:23 »
Wat er aan de hand is ?

Tijdens de J-Rock con werd er tegen ons gezegd dat wij de disco vrij mochten gaan regelen en dat de Workshop ook een go komt.

Tussen deze maanden heen, is de hele staff veranderd, waar ze nu opeens moeilijk gaan doen.
Disco werd voor ons uiteindelijk 2 uur toegezegd, met een aantal regeltjes:
- We moeten een tracklist doorgeven
- We moeten alle muziek door sturen naar de desbetreffende zodat ze inspraak hebben wat we mogen draaien of niet
- We hebben een deadline gekregen wat vorige week vrijdag was
- We hebben ruim 3 weken geleden een go gekregen voor de disco (zowiezo al te kort)
Doen we dit niet, mogen wij niet draaien. Onze ervaring is, dat we tot aan de laatste dag editen en finetunen en dat zelfs op de laatste dag een ander lied gedraaid word dan orgineel. En dan moetsen wij maar even snel muziek gaan editen en opsturen en ook is dit tijd te kort. Zelfs op werkdagen moest ik tot 3 uur in de ochtend doorwerken, en de volgende dag mooi om 07:00 me nest uit en dan ook overwerken op werk.
Normaal gesproken doe ik niet moeilijk met muziek doorsturen, maar bijvoorbeeld alles is iets anders, al helemaal aan stuff die wij hebben. Eurobeat, Hyper Techno en J-Core is voor mij best wel heilig, aangezien ze niet makkelijk te verkrijgen is en ook omdat ik de muziek koop tegenwoordig, ga ik ook wat moeilijker doen.
Deadline was vorige week zaterdag en een hele week hebben we helemaal niets gehoord, tot aan gister. :/
En ook is er ons een kwartier tot een halfuur gestript volgens hun schema.
Dus, yay..

En de Workshop ?
Uiteindelijk is het blijkbaar geregeld door F-XL, waar we dus niets van wisten tot kort toe. We zijn iniedergeval heel erg blij dat Gabx ons toeliet tot het managen van de workshop. Uiteindelijk kwamen we bij de event terecht en blabla. Tot nu toe is er niets goeds geregeld, en wij als Jimmy en ik zijn blijkbaar vergeten. We weten niet eens hoelaat het is, en het is niet eens zeker als het op een Zondag is. Wij weten waarschijnlijk even veel als F-XL in dit geval.

Dus tja, dit is er allemaal aan de hand. Na dit bullshit, zouden jullie hier mee blij zijn ? Ik iniedergavl niet. Ik doe zo mijn best voor de disco en workshop, en dit krijg ik als bedankje.

Ik heb gewoon veels te lang opgekropt. >:(

Offline Gabx

• Fire-XL
  • Member Of Fire
« Reply #149 on: 01 October 2007, 18:27:51 »
Ik heb ook helemaal geen info meer over de workshop gekregen van Abunai staff. D:

Alleen een mailtje een mailtje waar in stond dat ik m'n registratienummer moest geven en voor de rest niks. lekker. :/