Even een giga rant van mij. Want ik ben echt vet pissed nu.
Ik bel deze ochtend naar een basisschool voor een stageplaats (super laat natuurlijk, maar hey, what can you do als die kutschool al vanaf april belooft de stage lijsten vrij te geven maar dat pas gisteren deed. . .)
Ik bel naar die stageplaats en vraag dus of ze nog iemand nodig hebben.
Die vrouw belooft mij een kans te geven als ik vandaag nog een email stuur met meer informatie (vc en sollicitatie brief in engels en nederlands (aangezien t een internationale school is).
Gelukkig had ik die beide al gemaakt gisteren.
Alleen moest ik dus nog weten wanneer mijn stage periode is.
Ik bellen naar school.
Bij de receptie mijn verhaaltje gedaan, die stuurt mij door naar de roostermaker.
Bij de roostermaker mijn verhaaltje gedaan, hij stuurt me door naar Angela.
Bij angela mijn verhaal gedaan, die stuurt mij door naar het BPV bureau.
Bij het BPV bureau mijn verhaal gedaan, en na wat vaag gemompel hoor ik dat zij me doorverbindt met. . .
De receptie :D Waar dat kutwijf wat knorrig tegen mij loopt te doen want JA IK WEET OOK NIET WIE JE MOET HEBBEN!
Verbindt ze me weer door met de roostermaker die door mijn tweede belletje ook weer vet pissed is en zegt van jaaa je hebt die nodig bla bla bla.
Toen heb ik maar opgehangen.
SERIEUS IK BEN ZOOOOOOOOO BOOS!
Ik stond net op het punt om in mijn pyjama op de fiets te springen en iemands gezicht flink te gaan verbouwen daar, te beginnen met dat stuk chagrijn achter de receptie. (gisteren deed ze ook al vet chaggie toen ik wat kwam vragen, ongesteld ofzo?!)
Ik ga dalijk naar school en als iemand mij niet kan vertellen wanneer die stage periode is ga ik serieus een flinke verbouwing daar aanrichten. Als ik door die kutschool niet die stageplek krijg, mogen zij lekker voor mij een stageplek regelen! fuckers.
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURGH SOOOOO PISSED RIGHT NOW