Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 576822 times)

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #465 on: 22 December 2007, 17:01:46 »
die godveredomseklotelijers van een site (waar ik al eerder heb besteld) zouden mij een mail sturen over de kosten van Jo's cadeau

Vorige week een mail gesturud met informatie vragen en pas woensdag reactie gehad....en toen die woensdga ook bestelling doorgegeven...fucking niks gehoord.
Gisteren gebeld wtf er mis is daro en zouden ze me een mail sturen

EN NU NOG STEEDS GEEN FUCKING MAIL

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #466 on: 23 December 2007, 00:41:44 »
Het was koud. Erg koud.
YOU ROW BEAT

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #467 on: 23 December 2007, 07:47:51 »
seconded
en vandaag dag 3 van christmas nightmare op me werk ._.
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #468 on: 23 December 2007, 20:31:21 »
Er is hier -Amsterdamhuis- nu een andere pc -dievanmebroer- omdat die we eerst hadden telkens uit het niets uitviel
Maar deze is nog erger .___.
Hij blijft wel aan, maar ik kan maar 1 ding tegelijk doen en msn gaat telkens huilen.

""Can you feel my invisible touch?"

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #469 on: 29 December 2007, 20:56:33 »
meh..stagebegeleidster zat op me te zeuren.

Ik ben HEEL SLECHT in rekenen. En waar de klanten bijstonden....zei ze echt zo van. 'ik wist dat je slecht was in rekenen...maar ZO slecht?!'

Er zijn kortingen enzo..en ik kan gewoon heel slecht (of nog beter gezegd) niet rekenen.
Heb er nooit een voldoende voor gehaald, nooit op een hoog niveau gezeten en beter gezegd altijd overgeslagen en verwisseld voor maatschappijleer.

Dus ik was best even verdrietig dat ik zomaar beetje voor 'dom' wordt uitgemaakt en dat het allemaal 'zo makkelijk' is

ik kan fucking Chinees, ik leer fucking Japans MAAR KAN NIET REKENEN KLAAR!!!!
zo leuk is dat heus niet hoor. En het hoort geen schande te zijn als je iets niet kent.

ik zeg toch ook niet dat ze hypercondriac in reverse gewoon NU moet dansen en niet moet zeiken want hij is makkelijk.
Ik zeg toch ook niet dat ze NU in het Chinees moet praten en daarna in het Japans moet rekenen.
Want dat is toch MAKKELIJK?? >____<

wtf...nog 11 weken ;___;

Li1986

• Guest
« Reply #470 on: 29 December 2007, 21:16:17 »
@ Mizu
ZO irritant is dat he! Tegenwoordig moet je perse goed kunnen rekenen wil je niet voortdurend voor dom uitgemaakt worden.. zo irritant. Heb er zelf ook vaak zat last van, dan gaan mensen lopen zeuren van; ja dat weet je toch wel uit je hoofd?!

Mja treks je niets aan van die zeikerds anders heb je ook geen leven ^_^

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #471 on: 29 December 2007, 22:11:32 »
true...maar ze zeikt me vaker af...en me medecollega ziet het gewoon en vindt het hele gemeen.

Ze spreekt me aak aan op mijn fouten terwijl haar vaste collega's hetzelfde doen.
.___.
Ik ben een copy-cat wat betreft met stage...en toch doe ik het dan niet goed.

darnet ook..er lag een stfo van 25,- per meter op de tafel van 5,- per meter....ik werdt erop aangesproken dat we allemaal goed op moesten letten over die stoffen anders gana klanten zeuren.

en ik denk dan weer bij mezelf..maar klanten kunnen zelf ook naar het kaartje kijken en zien dat er geen rode kruis door de prijs staat en dat er staat 25,- p.m.
iik help mensen die op dat moment willen afrekenen dan enzo...en als ik dan meteen wordt weggevraagd...ken ik er ook niks aan doen.

op de een of andere manier lijkt het net alsof ik niks goed doe...en als ik het goed doe..is het over 2 weken weer fout @__@.

laat wel niet merken ofzo dat het me dwars zit...maar dat komt omdat ik het gevoel heb dat het zo'n vrouw is die zegt dat alles onzin is enzo.

eerste gesprek ging over dat ik vaker moest afwassen..terwijl ik 2 weken lang stond te afwassen @__@ en het 2 keer niet gedaan had ofzo (lees 2 kopjes)
en vandaag bood ik aan de afwas weg te werken (lees 2 boorden, alle theebekers en bestek) en zegt ze het valt wel mee de afwas @____@
wete jij dan nog wat goed is of nie???

Offline Holo

• Mega NRG Member
« Reply #472 on: 29 December 2007, 23:27:10 »
2 woorden: leip wijf >:(
"dit smaakt als blauw"

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #473 on: 30 December 2007, 12:42:18 »
Tsjah, dat soort mensen kom je overal wel tegen,
Wel jammer dat dat gebeurt op je stage plek; aangezien dat je leerbedrijf is.
Als jij niet goed bent in rekenen, is dat hun taak om het te verbeteren en je ermee te helpen.
Het hele doel van een stage is toch dat je beter in de praktijk wordt?

Ahh >_> ik ben ziek.
Eerst had m'n moeder het, daarna m'n zus, nu ik , en m'n andere zus heeft het ook.

De hele tijd het gevoel alsof je moet kotsen ._.'
En ik heb honger, maar ik denk dat als ik iets eet, dat het er meteen uit komt.

""Can you feel my invisible touch?"

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #474 on: 30 December 2007, 20:59:49 »
Tsjah, dat soort mensen kom je overal wel tegen,
Wel jammer dat dat gebeurt op je stage plek; aangezien dat je leerbedrijf is.
Als jij niet goed bent in rekenen, is dat hun taak om het te verbeteren en je ermee te helpen.
Het hele doel van een stage is toch dat je beter in de praktijk wordt?

Ahh >_> ik ben ziek.
Eerst had m'n moeder het, daarna m'n zus, nu ik , en m'n andere zus heeft het ook.

De hele tijd het gevoel alsof je moet kotsen ._.'
En ik heb honger, maar ik denk dat als ik iets eet, dat het er meteen uit komt.

Yup dat is dus precies wat ik dacht. Alleen ik moet een ezelsbruggetje krijgen en niet ene optelsom wat te snel wordt uitgeleg en maar 1 keer wordt uigelegd.
mij + rekenen leren = GEDULD HEBBEN

awww...je moet wel iets eten. Probeer lichte dingen zoals vanille vla of bouilion soepje :(
wel klote als je zo met oud&nieuw zit
Beterschapjes :(

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #475 on: 31 December 2007, 01:06:52 »
Kim je moet Brain Training spelen! :awesome:
YOU ROW BEAT

Offline sausmagneet

• Piemels
  • Parapara Addict
  • Poepgat
    • Oculeus
« Reply #476 on: 31 December 2007, 01:22:54 »
Inderdaad, Brain Training helpt wel beetje. Omdat het zo snel/simpel is moet leert men vooral de basis ontwikkelen. Ik kon gewoon elke dag weer m'n eigen record verbreken (heb het maar weekje gespeeld).

Offline Radslag

• Bow chicka bow wow
  • Mega NRG Member
  • Hakuna Matata
« Reply #477 on: 31 December 2007, 01:24:14 »
LoL Jimmy.

Pffff met oud en nieuw is hier int dorp 1 feest vol met breezers en van dat stomme patser volk.
Nou nu hadden we (vriendengroep) 2 weken geleden al gezegt: Nee man das niks we gaan wel ergens anders heen. Heeft 1 persoon gisteren opeens een verheldering van.. Ey! we gaan daar wel heen en ik heb al kaartjes (3) dus als er nog meer mensen(7/8) meewillen moet je ff kaartjes regelen... Juist.. Nou als iedereen gaat dan vind ik het wel prima alleen is nu het probleem dat het uitverkocht is en dat kaartjes nergens meer te krijgen zijn. Nu moet ik verdomme via via kaartjes regelen omdat ik gister niet bij die verheldering was... Echt wtf eerst 2 weken geleden zeggen nee man das niks en dan dag van te vore ja man we gaan daarheen.. *sigh* van je vrienden moet je et hebben..
Did someone call for a hairy plumber?..
Bow chicka bow wow~

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #478 on: 31 December 2007, 02:10:43 »
Ja, Brain Training, want rekenen (vooral bij kassawerk enzo) moet een reflex worden. En dát kan je trainen door snel korte sommetjes te maken. (:

En tja, succes met die kaartjes Sjoerd. : |
YOU ROW BEAT

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #479 on: 31 December 2007, 08:46:52 »
Kim je moet Brain Training spelen! :awesome:

vor braintraining ben ik 26 a 29 jaar :( punt is dat dat wel lukt. en het is niet dat ik het wete qua rekenen....ik WEET de som gewoon...
als er ergens staan 45...5=9
dan is het niet dat ik gerekend heb dat het een deelsom is...maar omdat er staat 45...en een 5...dan WET ik dat het delen is.
dus kep niks uitgerekend daarvoor

plussommen gaan supermakkelijk. Ik doe dat ook op me werk maar het zijn ronde getallen dus niks ie moeilijk...het zou lastiger worden als het geen ronde bedragen meer zouden zijn...en dat is mijn probleem.
------------------------------------------------

hmm..lekker dan zo >_< zelf kaarjes regelen maar niet je vrienden eerst opbellen ter informatie en dan pas kaarten kopen -___-