Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 576853 times)

Offline Tare

• POO IN BLIK
  • Super Euro Master
  • YOU'VE BEEN TARE'D.
    • Tare's Trash
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #540 on: 24 January 2008, 17:53:39 »
mijn weblog is geblokkeert. ;_; omdat ik te ver over de schijfrumte zat. T_T

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #541 on: 24 January 2008, 18:32:59 »
meeeh die 8 dagen dat ik ziek ben....moet ik heel anders inhalen
loop nu tot 21-3 stage
en daarna 5 donderdagen lang koopavond vanaf 6 uur

is het slecht.....dunno...alleen iets wat ik niet echt gepland had...had liever 3 dagen aan 1 stuk door gedaan :( maar ze komen mensen tekort op de donderdagavonden...
ik ken dan 1 goed punt bedenken....5 weken lang elke donderdag bij Jody slapen XD

Offline Radslag

• Bow chicka bow wow
  • Mega NRG Member
  • Hakuna Matata
« Reply #542 on: 24 January 2008, 18:42:31 »
magnetron klep gebroken op de grond glas kapot boze ouders binnenkort nieuwe slaapplek nodig lol
Did someone call for a hairy plumber?..
Bow chicka bow wow~

Li1986

• Guest
« Reply #543 on: 24 January 2008, 22:45:49 »
@ Li: waarschijnlijk juist omdat je em zo lang niet heb gezien...vraag jezelf af of die gevoel wel ECHT is of dat je gewoon superblij bent dat iemand er is.
Das het probleem juist; ik heb hem niet gezien. Alleen gesproken op msn.

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #544 on: 27 January 2008, 19:32:02 »
Ik heb echt geen idee wat ik lees.;

"In het perifere zenuwstelsel wordt de mylineschede gevormd door de cellen van Schwann. Het axon zit in een aantal windingen van het celmembraan met een klein beetje cytoplasma. Ook dendrieten kunnen zo ingepakts worden.
Vezels zonder myelineschede zijn ongemyeliniseerd of mergloos"

Jah joh, Best logisch.
~ennnnn nog een herkansing.

""Can you feel my invisible touch?"

Offline AGNRYMAN

• Euronoob
  • *
« Reply #545 on: 27 January 2008, 20:40:19 »
Zenuwstelsel was zooo simpel op middelbare school.

Perifere zenuwstelsel = Zenuwen
Axon =  Uitlopers van de zenuwcel af
Dendrieten = Uitlopers naar de zenuwcel toe
Mylineschede = Het spul dat om het axon en dendrieten zit.
Uitlopers zonder mylineschede worden dus ongemyliniseerd genoemd. duh.

Li1986

• Guest
« Reply #546 on: 27 January 2008, 21:20:57 »
Volgens mij is er iemand pissig op mij omdat dit al de 3e/4e keer in 2 weken is dat ik geen tijd voor heb om hem te zien >_<"

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #547 on: 27 January 2008, 21:31:31 »
Zenuwstelsel was zooo simpel op middelbare school.
Was er dan iets wat je ook echt moeilijk vond?

""Can you feel my invisible touch?"

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #548 on: 27 January 2008, 22:38:31 »
Vandaag ging alles mis bij de receptie -__-

Een klant wou betalen voor z'n kraamhuur maar had geen factuur. Waardoor ik vroeg of hij over een half uur terug kon komen omdat mijn collega daar wel meer over zou weten omdat ik haar overnam. Toen kwam een vrouw (die bij hem hoorde) erbij staan enzo en blah blah.
Dus die bleven hangen en eiste zo'n beetje dat ik ging helpen.

Toen kwam er een man die was z'n badge verloren en hoopte dat ie gevonden was dus toen ik zei nee we hebben niks gevonden bleef die ook staan dus ik ging kijken in de badgebakken. Maar dit keer stonden er boeketten op in een plastic bekertje (WHO THE FUCK IS DOING THAT) en dus viel 1 van die boeketjes om en dus het water liep over die bakken heen.
Moest 2x lopen om doekjes te halen.
Daarnaast bleef de telefoon maar gaan (alle 2) en stonden die mensne zonder dat factuur er nog, de man zonder badge er nog en nog vele andere mensen.

Toen kwam eindelijk degene van de receptie om me te hulp te schieten en bleek die factuur dingen enzo dat dat allemaal in de computer stond. Toen zei ze al van dat had je ook niet kunnen weten want je neemt alleen maar over dus geen zorgen erover.

Toen kwam iemand om een seizoenskaart te laten maken en wist niet waar die dingen lagen in de eerste instantie. Gelukkig wel allemaal gelukt enzo.

Zelfs de telefoon opnemen ging nog beter dan de rest X__X terwijl ik absoluut geen telefoonheld ben.

DAMN wat was ik blij toen die 30 a 45 min om waren en ik weer in me kassahok zat X___X

Offline AGNRYMAN

• Euronoob
  • *
« Reply #549 on: 28 January 2008, 10:06:49 »

Op tijd komen en uberhaupt opdagen. Daarnaast vond ik van biologie mitose en meiose wel een beetje lastig, maar zenuwstelsel is echt makkelijkste. shit. ever.

Ik had vandaag tentamen en shit. Als ik slecht heb geslapen (4-5 uur) heb ik het altijd verdomd koud(wat vandaag ook het geval is). Op weg naar school viel ketting van tandwiel. Ik heb zo een dikke, dikke, dikke kettingbak, dus ik heb geen idee hoe ik dat ga fixen. Thank god was ik dichtbij school EN was ik vroeg vertrokken, anders kwam ik hardcore te laat voor m'n tentamen. Ik had die gelukkig wel goed voorbereid en gemaakt, alleen had ik last van buikpijn halfwaythrough. Ik heb het een beetje afgeraffeld(Kleine opdracht overgeslagen) en hardcore diarree enz. enz.

Ik zit nu vet sleep deprived aan het wachten op m'n klasgenoten waarmee ik een presentatie in elkaar moet zetten. Ze hebben straks allemaal nog een herkansing spelling(Maar 20% heeft het de eerste keer gehaald) waar ik ook nog op moet wachten. Kmoet m'n fiets ook nog later fixen en ik moet nog middagdutje doen ;(
« Last Edit: 28 January 2008, 10:21:53 by AGNRYMAN »

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #550 on: 28 January 2008, 12:53:54 »
Moest gisteren voor de laatste keer met de trein naar Antwerpen omdat het mn laatste stage week is hier. Volgende week ben ik weer gewoon thuis in NL. Tuurlijk de laatste keer dat je naar Antwerpen moet is er gekloot met de trein.

Eerst reden er geen treinen tussen Utrecht Centraal en Gouda waardoor ik met de bus moest. Mis ik mn trein naar Rotterdam op 1 minuut >_<....de volgende komt om 47 en om 55 gaat mijn internationale trein op Rotterdam. Ging ik dus nooit redden want het was nog is een stoptrein ook =_=... Nou kwam ik om 5 over aan op Rotterdam Centraal... moest dus 55 min wachten. Ik maar warme chocomel halen en bij de kiosk binnen gaan zitten (gelukkig dat dat kan op R-dam centraal). 2 min voordat mijn trein komt roepen ze om dat ie niet rijd en dat de volgende over 1 UUR!!!! komt. Dus moest ik NOG een uur wachten. Normaal ga ik dan altijd wat mensen bellen enzo maar mn batterij was bijna op. Dus ging k maar op mn laptop...waarvan de batterij OOK bijna leeg was >___<!

Had geen internet, was wel een hotspot maar moet je voor betalen (wat ik nog steeds BELACHELIJK vind). Kwam ik op Antwerpen aan moest ik nog een kwartier op mn tram wachten wat normaal 5 min is. Kom ik thuis...doet mn internet het niet....dus YES het ging geweldig gisteren >_<!

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
« Reply #551 on: 28 January 2008, 15:08:26 »
Vrijdag dus vet lang bezig geweest met mijn Tora cosplay te repareren (was echt helemaal in stukken gevallen na het concert @___@) voor de eftelingmeet en was eindelijk echt goed gelukt =D Die irritante stof ging niet rimpelen en trekken als ik een klein strookje vlieseline erachter streek! =D

Haal ik vanochtend me kostuum uit me tas om te wassen en op te ruimen, heeft zo een klote nestelring een gat getrokken in me rok waar ik zo lang mee bezig ben geweest! D":

Offline sausmagneet

• Piemels
  • Parapara Addict
  • Poepgat
    • Oculeus
« Reply #552 on: 28 January 2008, 17:16:30 »

Op tijd komen en uberhaupt opdagen. Daarnaast vond ik van biologie mitose en meiose wel een beetje lastig, maar zenuwstelsel is echt makkelijkste. shit. ever.

Ik had vandaag tentamen en shit. Als ik slecht heb geslapen (4-5 uur) heb ik het altijd verdomd koud(wat vandaag ook het geval is). Op weg naar school viel ketting van tandwiel. Ik heb zo een dikke, dikke, dikke kettingbak, dus ik heb geen idee hoe ik dat ga fixen. Thank god was ik dichtbij school EN was ik vroeg vertrokken, anders kwam ik hardcore te laat voor m'n tentamen. Ik had die gelukkig wel goed voorbereid en gemaakt, alleen had ik last van buikpijn halfwaythrough. Ik heb het een beetje afgeraffeld(Kleine opdracht overgeslagen) en hardcore diarree enz. enz.

Ik zit nu vet sleep deprived aan het wachten op m'n klasgenoten waarmee ik een presentatie in elkaar moet zetten. Ze hebben straks allemaal nog een herkansing spelling(Maar 20% heeft het de eerste keer gehaald) waar ik ook nog op moet wachten. Kmoet m'n fiets ook nog later fixen en ik moet nog middagdutje doen ;(

Maar fiets repareren is echt makkelijkste. shit. ever

Offline AGNRYMAN

• Euronoob
  • *
« Reply #553 on: 29 January 2008, 10:35:17 »
Haha de vorige keer toen ik m'n ketting erop wou zetten had ik m'n kettingback hardcore gemold, dus dat doe ik nooit meer.

Li1986

• Guest
« Reply #554 on: 29 January 2008, 22:15:12 »
dit ding http://beautychantal.hyves.nl/ ging mij vandaag lastigvallen met berichtjes over hoe lelijk ik wel niet zou zijn in vergelijking met haar :yuck:

waarom heb ik toch zo het gevoel dat dit een faker/ouwe rukker is die aandacht wil O_o