@Li: waar heb je zomaar valse beschuldigingen gekregen dan O__O
Ik word beschuldigd van discriminatie (omdat ik het woord neger gebruikte en het me opviel dat in een kroeg waar eerst alleen maar Nederlanders kwamen, nu ook vaker allochtonen komen).
Kortom; als je het bij de naam noemt (ipv ik-weet-niet-hoeveel donkerbruine rassen) discrimineer je
En als het je opvalt dat op een plek waar eerst alleen maar Nederlanders kwamen en nu ook een handjevol allochtonen komen is dat ook gelijk discriminatie
WTF >_< ?!
http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=Neger
mjah valt me op dat niemand tegenwoordig meer tegen z'n eigen rasnaam kent.
Alleen wat me HEEL erg opvalt is dat niemand de juiste vertaling van 'discriminatie' weet.
Discriminatie is mensen omlaag halen door hun rassen / sexe / sexuele geaardheid d.m.v.
- hun niet toe te laten op bepaalde plekken en events ofzo vanwege (zie boven)
- niet aan te nemen op het werk vanwege (zie boven)
- namen noemen met betrekking tot (zie boven) en dan heb ik het over ernstigere dingen en niet over woorden die ze zelf ook gebruiken of die hen omschrijft. Homo, neger, Turk(s), Italiaan(s), Hollander/se,
m.a.w. als je 1 ding zegt is het al discriminatie voor hun.
Als er tegen mij zou wordne gezegt dat ik discrimineer zou ik zeggen dat ze niet eens weten wat ECHTE discriminatie is en dat ik nooit niet heb gezegt dat ik ze haat of dergelijke alleen dat het me opvalt dat ze nu meer aanwezig zijn. En dat kan gezellig zijn en leuk zijn..maar dan moeten ze daar zelf in meewerken en niet gelijk gediscrimineerd voelen. Dan is de gezelligheid van hun aanwezigheid snel verloren door hun eigen schuld.
ofzoiets...ben net wakker
OMG Amber WTF!!!
nu moet je helemaal overnieuw beginnen?