Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 577137 times)

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #780 on: 09 May 2008, 18:08:55 »
Ik ben heel erg bang dat uiteindelijk toch blijkt dat ik een chronische darmziekte heb........

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #781 on: 10 May 2008, 06:27:57 »
wuuuut <______< nog steeds last van je maag ???
Maaaaaaaaaaan that sucks T__T  :hug:

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #782 on: 10 May 2008, 06:48:57 »
wow idd .___.
wanneer moet je naar het ziekenhuis ervoor?
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #783 on: 10 May 2008, 09:31:17 »
Shit, das niet zo best amber... >_<

To punish and enslave... ( ºДº)

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #784 on: 10 May 2008, 12:01:12 »
Ik ben 2 weken geleden weer geopereerd aan mn oude wond (waarvoor ik in December geopereerd werd) daar zat nog een abces maar dan dieper en de wond van mn vorige abces was een fistel geworden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Fistelv <---- uitleg.

Die fistel daar hebben ze een seton doorheen gedaan (een soort van buisje/draadje) zodat ie uhm droog komt te liggen/uitgeput raakt en zodat al het vuil en voch er uit is. Mijn fistel liep door mn sluitspier heen naar mn dikke darm. Dat ie door mn sluitspier loopt is heel erg vervelend want ze kunnen je sluitspier niet open leggen, najah kan wel maar dan krijg ik dus incontinentie (geen controle meer over mn sluitspier) en je begrijpt dat ik daar niet echt veel zin in heb en al helemaal niet omdat ik pas 20 ben.

Nou k heb nu weer een gat dus bij mn kont die gelukkig aan t dichtgroeien is, herstel gaat helaas heel erg langzaam. Veel langzamer dan de andere keer. K kan nu gelukkig wel al zitten en lopen maar ben snel duizelig en moet zoiezo 3 keer spoelen per dag + elke keer als ik naar de wc ben geweest.

Op zich zou ik naar buiten kunnen en eindelijk weer wat dingen kunnen ondernemen was het niet dat mn ontlasting erg dun blijft en ik soms OPEENS naar de wc moet en dan ook moet rennen want door de operatie kan ik het nog niet goed ophouden. Daarna moet meteen weer gespoeld worden. Ik ben dus bang dat als ik op straat loop/in de bus zit/ supermarkt whatever dat k ook opeens naar de wc moet en dan heb ik een probleem.

Hmmm wat nog meer... oh jah, najah mn ontlasting blijft dus dun en ik ben erg afgevallen. Mn eetlust is wel iets minder maar ik eet nog wel, k woog mezelf vanmorgen en volgens mij is onze weegschaal zoiezo niet goed maar laten we zeggen dat ik op die weegschaal voordat k geopereerd was eerst 52 woog, vlak voordat k et ziekenhuis inging nog een keertje 50, dat wilde ik houden want onder de 50 wilde k niet zitten. Nou woog ik me vanmorgen en nu weeg ik 46,5 >__________<. Ik merk ook dat mn buik helemaal plat is en dat ik gewoon veel magerder ben. T is niet afzichtelijk ofzo XD maarjah niet goed. Als t blijft aanhouden deze week (ik ga even proberen wat meer te eten en wat meer vettig voedsel kijken of ik iets aankom) nog meer afval enzo of ik kom niet aan ga k naar de dokter.

Al die symptomen, blijvende diarree, misselijk, die abcessen en fistels, minder eetlust, vermoeid en dus afvallen terwijl je gewoon eet horen allemaal bij de ziekte van crohn. Ik ben daar al is vluchtig op getest en dat bleek negatief maar het zou dus zo maar is kunnen dat ik het WEL heb....of krijg....

Ik weet niet waarom ik het hier allemaal vertel want het is best genant en nou niet echt voor iedereen maar blijkbaar moet ik het kwijt want op t moment boeit het me allemaal niet echt meer wie t nou weet en wie niet... misschien heeft iemand t zelf gehad of iemand in zn omgeving en kan me tips/hulp bieden.

drama mode off...

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #785 on: 10 May 2008, 12:24:38 »
Arme Amber. ):
:hug:

Hoop dat je er snel weer allemaal vanaf komt. En zo heel genant is het niet, vind ik. Voor hetzelfde geval heb je zoiets met je arm, en dan wordt er heel gewoon over gedaan. Just part of a human body, zeg maar.

Ik heb vroeger, lang geleden, ook ooit een abces aan m'n kont gehad, maar dat is zodanig lang geleden dat ik het me niet echt herinner. ._.;
YOU ROW BEAT

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #786 on: 11 May 2008, 06:38:12 »
 :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
man ik vindt dit echt zo onwijs superklote voor je en vooral omdat ik me ook altijd zo onwijs k* voel als ik diaree heb. Dan durf ik echt niet naar buiten T__T.
Ongelukjes zitten op zo'n moment in een klein hoekje en ik denk als iedereen eerlijk is...dat het bij iedereen wel eens voorgekomen is...licht of zwaar.
Blijf wel goed drinken vooral met dit weer. Diaree houd in dat de darmen het vocht niet uit de ontlasting haalt en daarom is het zo waterig. Dat vochtverlies moet je dus ook altijd weer aanvullen...vooral met dit warme weer.

Dat afvallen komt omdat er niet goed opgenomen kan worden. Ik zou het niet proberen om vettige dingen te gaan eten. Als je het een tijdje niet gegeten hebt kun je er nog flink misselijk van worden ook T__T

en zo genant is het niet btw. Inderdaad wat Jimmy zegt...part of human body.
 :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Offline HawkIntel

• Super Halo Master
  • Mega NRG Member
« Reply #787 on: 11 May 2008, 17:41:29 »
@ Amber  :hug:

Aangezien ik je niet echt kèn weet ik ook niet hoe je eruit zag voor dit allemaal begon.. (hiermee bedoel ik .. was je een sporter.. of was je meer mollig of iets dergelijks).

Als je namelijk aan de sportieve kant zat dan houdt dat waarschijnlijk in dat je nu door de operaties minder spierkracht hebt.. (spieren wegen meer dan vet) dus kijk dan alstjeblieft uit met aankomen met vet.. want het is veel beter om gezond te blijven eten en kijken of je rustig wat spiermassa weer kan opbouwen..

EN DEZE FRIKANDEL IS LEKKERRR!

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #788 on: 11 May 2008, 20:26:28 »
Ik was op zich wel sportief, doe aan Nunchaku enzo en ik woog hiervoor ook al niet veel (53 max). Ben dus zeker niet dik. Super gespierd ben k ook weer niet gewoon slank. Ik kijk idd uit met vet, dat leek me achteraf niet zo'n goed idee.

Afgelopen dagen heb k redelijk gezond gegeten, veel bruin brood met goed vullend beleg. Kaas, tonijnsalade etc. Af en toe een glas melk zodat ik van elk vlak van die voedingsschijf iets krijg. Gisteren had een vriendin fruitsalade voor me gemaakt met verse banaan, appel, aardbeien, manderijntjes en abrikozen. Dat was super lekker.

Ok 1 frikandel gegeten en vandaag dan uit eten geweest en kipshoarma genomen maar al t stokbrood afgeslagen omdat dat witbrood is en daar raakt mn maag nog een beetje overstuur van. K drink veel water en anders fruitdrink.

T gaat nu iets beter, wond is iets meer dichtgegroeid. Ik kan beter naar de wc en aantonen wanneer ik moet. Moet wel veel minder, ontlasting is iets dikker (ligt er wel aan wat ik eet), kan iets beter ophouden dus er zit verbetering in. Hopen dat dit voort blijft zetten en dat het dit keer wel goed gaat T_T.

Offline stifffmeister

• Burnhaas
  • Member Of Fire
« Reply #789 on: 14 May 2008, 23:49:22 »
Vorige week zaterdag is een vader van een vriend/collega  van mij om het leven gekomen.
Door een motor ongeluk.

Het ergste is dat zijn vader voor het stoplicht aan wachten was..
En dat zijn vader van achter is aangereden door iemand die met alcohol achter stuur zat.

.
Zijn vader was opslag dood want zijn nek en rug waren allen twee gebroken en zijn aorta was gescheurd.
Vanaf de plek waar hij was aangereden was zijn vader 35meter  verder terecht gekomen.

En het ergste van allemaal is dat hij zijn moeder 2 jaar geleden is verloren aan darmkanker.

Dus die jongen heeft in zo'n korte tijd gewoon allebij zijn ouders verloren.

Moet jij je is voorstellen hoe jij je zou voelen als jouw dat zou overkomen.

Die dag dat de ongeluk had plaats gevonden.

Was die vriend van mij op een verjaardag en kwam 3 uur s' avonds thuis.
En hij vond het wel een beetje raar dat zijn vader nog niet thuis was.

Martin was dus gaan slapen en word s'ochtends wakker.En zijn vader was er nog niet.
Maar martin dacht mischien is mijn vader wel naar zijn broer gegaan en had mischien een biertje op en is daar blijven slapen.Want dat kwam wel is vaker voor.
En die vriend van mijn gaat vervolgends naar een vriend toe.
En word door zijn zus gebeld en vraagt weet jij waar pa is?  En Martin antwoord daar op nee ik weet het ook niet.

1 uur later word martin gebeld (Zondag) door de politie dat ze zaterdag 12 uur s'nachts waren langs geweest maar niemand deed open.En dat kan wel kloppen want martin was er pas om  3 uur thuis.

DE politie heeft aan martin gevraagd of hij bij een goede vriend en dat was gelukkig ook zo.
En vroeg of martin even wilden gaan zitten.

En vervolgends word er tegen hem gezegd dat zijn vader zaterdag avond  om het leven was gekomen.

...............

En gister in een anderen vriend van mij ook zijn vader om het leven gekomen.De man had kanker en het was zo erg dat de kanker helemaal was uitgezaaid.

Het is zo bizar wat er allemaal wel niet gebeurd.

Het leven kan zo kort zijn.

Het zet echt aan het denken dit soort dingen.

Sorry voor het lange zeik verhaal met spel fouten .
Maar ik moest het even kwijt.

Offline Radslag

• Bow chicka bow wow
  • Mega NRG Member
  • Hakuna Matata
« Reply #790 on: 15 May 2008, 07:21:58 »
Hey gozer gecondoleerd en sterkte. Als je je ei kwijt moet kan je gewoon tegen me aan lullen no problem whatsoever.

Dit zijn van die dingen die je niemand gunt en zijn gewoon simpel gezegt mega kut
Did someone call for a hairy plumber?..
Bow chicka bow wow~

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
« Reply #791 on: 15 May 2008, 09:41:42 »
gecondoleerd en maak je maar geen zorgen ove rhet verhaal enzo. We are here for the support!

Offline Holo

• Mega NRG Member
« Reply #792 on: 15 May 2008, 10:19:38 »
zow dan... gecondoleert man
"dit smaakt als blauw"

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #793 on: 15 May 2008, 10:59:28 »
wow inderdaad
ook mijn condoleance .____.
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #794 on: 15 May 2008, 12:38:12 »
Holy shit.. damn.. veel sterkte aan je en je vrienden en familie. :(

To punish and enslave... ( ºДº)