Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 576833 times)

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #930 on: 08 July 2008, 22:17:41 »
aw man dat zuigt van je exam :(

Offline Radslag

• Bow chicka bow wow
  • Mega NRG Member
  • Hakuna Matata
« Reply #931 on: 08 July 2008, 22:35:04 »
Ja 7 fout echt klote >.< net 1tje teveel T)_(T
Did someone call for a hairy plumber?..
Bow chicka bow wow~

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #932 on: 08 July 2008, 23:18:06 »
Dat is zwaar kut... *hug* 1 fout ook echt teveel >_<....

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
« Reply #933 on: 09 July 2008, 11:46:31 »
IK WORD GESTOORD VAN ME MOEDER
Kan ik bij iemand in huis eventjes? >_>;;

Ik ben dus gezakt voor me examen. En ga volgend jaar ouder onderwijs volgen om zo alsnog me vwo diploma te halen. Nadeel daarvan is dat ik geen studietoelage of -financiering krijg. Moet dus fulltime gaan werken. Nu zeggenz e op me werk dat ik zonder enig probleem fulltime mag komen werken omdat ze blij met mij zijn enzo. Dus ik had me daarvoor aangemeld. Nou ging ik dus exytra werken en kreeg mega ruzie met me moeder over hoe zij (ze heeft een uitkering) gekort zou worden als ik meer dan een bepaald bedrag ging verdienen. Dus ik naar me baas toegegaan alles uitgelegd en zij heeft er dus voor gezorgd dat mijn overwerk per 15 uur overwerk word uitbetaald dat ik niet over dat bedrag heen kwam. Nou vond me moeder het schandalig dat de Praxis dat geld achter hield en dat ik er telkens op moet wachten inplaats van 1 keer uitbetaald te krijgen. ~___~

Nu kwam het volgende. Me moeder vond het achterlijk dat ik nu fulltime ging werken. Dat was toch helemaal niet nodig? En wanneer nam ik dan vakantie? Ik hoef geen vakantie. ik heb geen geld om op vakantie te gaan en ik vind het gezellig op me werk. ik wil niet daar die tering camping waar we maar weer elk jaar zitte en mensen me met de nek aankijken omdat ik 'anders' ben. Dan komt er nog eens bij dat al mijn vrienden ook geen vakantie nemen en dat we met zijn alleen altijd de vrijdag zaterdag en zondag vrij hebben dus 3 dagen lang lekker kunnen hangen en de rest wekren. Werkt perfect voor mij. Kunnen we altijd nog een lang weekend ergens heen gaan. Disneyland ofzo. Zij vond dat achterlijk dat ik geen vakantie nam en gewoon beter die 3 avonden kon houden zodat ik van me vakantie kon genieten (ik zt dus nu hier elke dag dood voor me uit te staren en achter mijn pc omdat er geen ene flikker te doen is dan eten en me kamer op te ruimen). Ik dus weer naar me baas toegegaan na mega veel ruzie gehad te hebben (met zelfs van huis weggaan voor een aantal uur om maar gewoon te hangen op het treinstation of whatever) om me van die extra uren af te halen (mijn basin is zo een schat. Ze doet er gewoon helemaal niet moeilijk over).

Nu is me moeder er dan eindelijk achter gekomen dat ik geen toelages meer krijg (wat ik haar al 15000000 keer heb proberen uti te leggen) en moet ik maar een baantje gaan oeken. Waarop ik zeg "Ik heb er toch een?" Tuurlijk, het verdiend niet mega veel maar dat geeft me de tijd om een andere (beter betaalde)  te vinden waaro zij denkt dat ik elk moment van de dag een andere kan krijgen "want je heb toch je vwo gehaald? Je zit dus niet op het laag denkniveau van een vmbo leerling." <--- zegt ze terwijl mijn broertje ernaast zit die met veel pijn en moeite vmbo heeft kunnen halen en zij net Mavo heeft afgerond.
Waarop ik zeg "Nee, ik ben gezakt. Kan misschienn wel dingen zelf goed bedenken en ik leer dingen snel maar k heb niks anders dan mijn vmbo diploma heb en daar kijken ze naar. Nu zit ze van . "Ga je inschrijven op Monsterboard, blokeer je Hyves want daar kijken mensen naar en je rare interesses zullen niet veel goeds doen, hebben je vrienden niet ergens een baantje voor je? Kan je niet werken bij die en die?"
Verdomme! Wat denk ze? dat ik dan echt niks doe?! Ben verdomme de enige in het huishouden die rondkomt met het geld wat ze heeft en nog loopt ze te janken omdat ik niet naar alle scholen in nederland ben gegaan om te kijekn of ik mijn diploma in de zomervakantie kan halen.

(nee want dat is niet mogelijk =___= Maar zij heeft weer gehoord van een neef, van een nicht, daar de aangetrouwde oom van blah blah blah, dat die zijn aanvullende certificaten in 3 maanden heeft kunnen halen tijdens de zomervakantie terwijl die school die ik gebeld heeft nog nooit van dat soort cursussen gehoord heeft en niet eens MAG omdat ej namelijk alleen je diploma kan halen met het Centraal Examn wat een keer in het jaar is...)

Sorry... moest het even kwijt. ik word ECHT gestoord hier thuis... en weer zit ik de hele dag voor me pc. Wachten tot het 6 uur is om te gaan werken.

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #934 on: 09 July 2008, 12:06:36 »
Jezus.. Nu voel ik me namelijk aangesproken vanwege die VMBO leerling. Zeg maar tegen je ma dat zelfs de mensen die geen diploma hebben alsnog ver kan schoppen. Papieren zegt niet veel, ervaring wel.

Een aannemer (timmerman) verdient bijna net zo veel als iemand die HBO heeft gedaan en alsnog een kut baan doet.

To punish and enslave... ( ºДº)

Offline Suuko

• Hyperfresh minty flavored.
  • Member Of Fire
  • Fresh and creamy melon soda.
« Reply #935 on: 09 July 2008, 12:11:09 »
@ Nathalie, het is vast de overgang srsly.
Ik vind het wel kut voor je dat het zo is. Maar je moet je er niks van aantrekken (oke dat is wel makkelijker gezegd dan gedaan, tuurlijk trek je het je aan) en je eigen gang gaan, want je bent 18 (toch?).
Negeer het gewoon.

Heb ik ook gedaan, worked for me.

Offline Noodles

• Mrs. Clooney
  • Parapara Addict
  • Nespresso, what else?
    • ジジ☆ぶろぐ
« Reply #936 on: 09 July 2008, 12:12:32 »
Wat een kutsituatie zeg :S. Is zo'n ROC-opleiding (toch?) duur? Zo niet, misschien een plan om zelf op kamers te gaan wonen? Dan is je moeder ook niet meer aansprakelijk voor jou en hoeft ze jou niet bij haar uitkering mee te rekenen. Plus kan je dan Full-Time bij de Praxis werken zonder gezeik van je moeder.

Misschien een ideetje?

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #937 on: 09 July 2008, 14:50:54 »
Nathalie kom hier wonen! Er is nog een krantenwijk open! D:

ROC is alleen MBO, toch? Mja, je moet flink gek zijn om een ROC opleiding te gaan volgen. (': (no offence, ik heb het ook gedaan, maar ik ga het niet nog een keer doen).

En! *knuffel voor Nathalie <3
YOU ROW BEAT

Offline lunacy

• Parapara Addict
« Reply #938 on: 09 July 2008, 15:25:35 »
w8, ik snap het ff niet?
ga je zeg maar, volwassenonderwijs volgen of wa?
ik kreeg wel gewoon studiefinanciering namelijk.
geen OV though.
mja is wel lelijk zeg. wij hebben 2 kamers vrij lol

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
« Reply #939 on: 09 July 2008, 21:16:27 »
Maar jij was jonger dan 18 en krijg je het nog vergoed. Ik daar inteen... *sniff*

OH YEAH!
Sorry Jimmy...
Maar ik ga bij Val wonen ;D
Zij heeft tenminste Dir en grey posters thuis... en ik hoorde ook iets van mags met alice nine erin? >w>

Thanks voor de support iedereen. ik denk dat me ma en ik dit eens een keer goed tegen elkaar uit moeten schreeuwen ofzo... aangezien me ma al niet eens meer normaal kan vragen of ik alsjeblieft de telefoon voor haar wil opnemen rofl

Offline Radslag

• Bow chicka bow wow
  • Mega NRG Member
  • Hakuna Matata
« Reply #940 on: 09 July 2008, 21:27:11 »
succesvolste en rijkste mensen ter wereld zijn apart / raar en opleidingloos inderdaad.

Klote dat je thuis situatie focked op is en beter dat je bij je vriendin kan blijven voor het moment

Ook succes gewenst met werk / school gewoon je best doen komt het wel goed

Kan niet echt verhaaltje in elkaar zetten want ben daar te moe voor sorry :P
Did someone call for a hairy plumber?..
Bow chicka bow wow~

Offline Holo

• Mega NRG Member
« Reply #941 on: 09 July 2008, 21:39:28 »
wtf zeg.
dat is wel heel erg zuur allemaal o_0.
wel beetje lame zegmaar dat je moeder je hobbies bestempeld als "raar en er komt niet veel goeds van"

wtf tenzij je een hobby hebt baby lammetjes ritueel te offeren waar ik niks van weet vind ik muziek en bepaalde mode trends niet echt weird ofzo.
maaaaaaaaaaaaaaaaaaar ok dat ben ik.>_>

simpel gezegt.  good luck met de hele ****** situatie etc.
en in geval van nood kan je met MK krantjes lopen *wow vroeg opstaan is zo kut*
"dit smaakt als blauw"

Offline Poep

• L'enfant Terrible
  • Member Of Fire
  • 癌ヤツ
« Reply #942 on: 10 July 2008, 04:58:36 »
wat de fuk? WAT DE KANKERFUK?!?!

http://www.ad.nl/binnenland/2432821/Geen_straf_voor_dood_na_toedienen_GHB.html

ok, dit pisst mij dus de fuck off. kankerdetyfuslijers.

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #943 on: 10 July 2008, 05:54:38 »
Holy crap Naat O___O
Volgens mij moet je indeed ff kijken over die studiefinanciering stuff enzo die lijers kunnen daar echt moeilijk doen dus gewoon aanvechten die handel.

Optie idd is om op kamers te gaan misschien???
kunnen ze
1: je ma niet inkorten
2: jij rustig je ding doen
3: je gewoon je baantje behouden totdat jij eraan toe bent dat te veranderen.

Overgang??? 100% true. Ik vindt het zielig tegenover je broertje (en de andere met VMBO) dat die worden aangezien als lage denkniveau-ers. We zijn dan wel laag-geschoold maar houd niet in dat we debiel zijn en we draaien net zo goed mee in de maatschappij :P
Geef je broertje dus maar een troostende hug.  :hug:
En denk er zelf een beetje over om op kamers te gaan.  :hug:

Offline Noodles

• Mrs. Clooney
  • Parapara Addict
  • Nespresso, what else?
    • ジジ☆ぶろぐ
« Reply #944 on: 10 July 2008, 10:56:41 »
wat de fuk? WAT DE KANKERFUK?!?!

http://www.ad.nl/binnenland/2432821/Geen_straf_voor_dood_na_toedienen_GHB.html

ok, dit pisst mij dus de fuck off. kankerdetyfuslijers.

Had ik op TV gezien ja.. echt fucked up man. Niet genoeg bewijs, wtf.