Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 576997 times)

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #525 on: 16 January 2008, 19:46:47 »
Me internet lag er van 1800-1945 uit
heb me nog nooit zo verveeld xD
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #526 on: 17 January 2008, 17:37:58 »
"Hey papapa, kom je me eigelijk uitzwaaien als ik 2 maanden wegga?"
-"BEN JE BESODEMIETERD, waarom zou ik? "

uh yeah. Dat had ik eigelijk al voorspeld.

en k.u.t.
Ik moet morgenochtend naar Ede omdat mamamamaa niet wilt dat ik door de onweerenz. ga reizen en lopen. Maar ik heb geen boeken, en vet veel bagage.Hm,, kheb wel een kluisje tho.. Kan ik die eindelijk es gebruiken.
blehh, weer vroeg opstaan.

""Can you feel my invisible touch?"

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #527 on: 19 January 2008, 22:42:44 »
AAH
geld is kut

Vooral, als je het niet hebt.

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
« Reply #528 on: 19 January 2008, 23:01:42 »
me haar is echt vet aan het uitvallen .____.;;;; Het is nu dun op me kruin D;

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #529 on: 21 January 2008, 09:07:44 »
ga ik EINDELIJK een dagje werken...op zondag.....
lukt het gewoon niet omdat ik kotsmisselijk werdt en duizelig van het draaien met me ogen T____T

dus arrrrg NOG MEER STAGEDAGEN INHALEN ;_____;

vandaag naar de dokter toe ervoor ;___;
« Last Edit: 21 January 2008, 09:09:43 by Mizu »

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #530 on: 23 January 2008, 13:08:26 »
ikke bezig met cosplay en bezig met nestels erin slaan (ijzeren ringen)
maar om die ringen erdoor te krijgen moet je eerst nestelgaten maken (duuh)
maar mijn nestelgaatjesmaker is niet zo goed >__<
dus gebruikte ik me schaar...ik zette net even teveel kracht en toen schoot me schaar door in me vinger T_____T

dus ik gooide me rokje snel aan de kant en vinger in me mond en bleef bloed proeven...toen ik me vinger eruit haalde bleef ook de wond hevig bloeden waardoor ik dus best wel schrok. Ik deed me hand onder de kraan (vraag me niet waarom waarschijnlijk om het bloed weg te spoelen ofzo) en toen ik me hand wilde afdrogen  zat ook de handdoek onder het bloed.

Belde snel mam op dat ze richting huis moest komen omdat ik veel bloedde.
Toen heb ik em afgewikkeld met toiletpapier en gelukkig is het bloeden daarna gestopt

Kep de wond daarna schoongemaakt met sterilon en kreeg van mama ene pleister (waarvan ik vermoed dat ie were is gaan bloeden omdat ik een donkere vlek zie op de pleister)

geen bloed op me kostuum, gelukkig geen hechtingen en DAMM veel pijn

voor mensen die niet bang zijn voor bloed
http://i8.photobucket.com/albums/a5/chomimi/SP_A2595_resize.jpg
en dat was dus nadat ik al wat had verloren X__X

en me vinger doet nog steeds pijn ;____;

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
« Reply #531 on: 23 January 2008, 15:34:55 »
Ik had precies hetzlefde toen ikn nestelgaten moest maken in me Tora kostuum @___@ Echt vet hard bloeden, niet normaal! Was alleen op de nacht van jrock Invasion dus ik maar helemaal afgeplakt met pleisters.
Kom ik bij de ingang van de concert hal, pleister was ik verloren maar het wondje was dicht, trek dat mens me tas van me schouder zo langs dat wondje. Begon het weer keihard te bloeden D:. Ticket en alles onder het bloed enzo -_-;;;; Nergens natuurlijk een pleister te vinden en die duitsers konden geen engels en zelfs met gebaren naar me bloedende vinger en nog hadden ze het niet door dat ik een pleister wilde -___-;
Dus uiteindelijk maar een restje stof gebruikt wat in me tas zat.
4 dagen later op me werk weer open getrokken @___@

Ik zou de komende dagen maar even een pleister erom houden. bij mij is ie nu pas eindelijk redelijkgeheeld en Jrock invasion is alweer bijna een maand terug -_-;

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #532 on: 23 January 2008, 17:31:51 »
ai ai omg..ik hou me pleister wel om ja O__O en omg duitsers zijn soms best erg xDDDDD

Li1986

• Guest
« Reply #533 on: 23 January 2008, 23:06:36 »
Waarom begin ik weer iets te voelen voor een dude die ik al 1,5 jaar niet meer gezien heb >:(?!

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #534 on: 23 January 2008, 23:30:17 »
laptop kapot :'(
power-adapterpoort is kapot T.T

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #535 on: 23 January 2008, 23:50:53 »
Vandaag zoiezo al een uur eerder begonnen op werk... en 2 uur later klaar T_T... 3 uur overgewerkt dus. Moest de uitzending editen  maar we hebben een nieuwe huisstijl dus alles moest anders. Aangepast enzo, andere kaders + vormgeving eromheen etc etc.

Toen een reportage bij Nintendo die was al fucking lang en t was een rondleiding (die in de stijl van MTV Cribs moest) en een interview enzo en dan nog een intro. Dat moest in 3 min en alleen dat interview ,gecut en al, was al 3 minuten. Ik vragen aan de big boss of ik iets kon droppen en wat t belangrijkste was maar meneer wilde alles er zonodig inhebben >_< en hij behandelde me ook echt als iemand die veel lager is dan hij.
Zegt ie: hahaha, nou dan moet je dus nog meer schrappen ;'D want ik wil dat en dat en dat. =____=....

Daarna een reportage over of fighting games wel realistisch zijn. Dus met een Kung Fu leraar en alles. Moest ook weer PER se volgens hem. Heb stukken wel 3 a 4 keer over moeten doen omdat ie de muziek weer niet leuk vond of de montage moest hectischer en meer gamefootage etc etc. Werd er zo chagerijnig van want normaal heeft ie amper wat te zeiken maar nu precies met de nieuwe stijl moet alles natuurlijk perfect (logisch maar je kan ook mierenneuken >_<).

Zo had ie op bepaalde montages nog meer te zeuren over muziek en andere overgangen etc. Maar gelukkig was ie op t eind toch wel blij. Mn collega zit nu tot een uur of 10 nog alle audio te doen enzo...sterkte Sam T_T.

Verder word ik pis chagerijnig dat alles in Belgie hier veel duurder is dan in NL. Ik stoor me dr gigantisch aan. Zelfs in de goedkope supermarkten enzo. Voorbeeld: 4 bruine bolletjes - 1 euro. Daar heb ik er in NL dus zeker 5 en soms zelfs 10 voor bij de bakker. Een fles ice tea (lipton ice tea). Hier 1,30 en in NL 80 cent ofzo. Een six pack is hier 4 euro (Coca Cola). Liga is hier 1,32 en in NL ook een euro ofzo =(...of 1,10.

RAAWRRR

Offline stifffmeister

• Burnhaas
  • Member Of Fire
« Reply #536 on: 24 January 2008, 00:17:58 »
Ik moet vandaag om 12:00 bij een vergadering zijn van Nyp.

Ik moest ook weer om 15:30 de zaak openen.

Ik had vandaag ook nog is een zieken.
Dus we moesten vandaag met 3 couriers rijden.

Het was ook nog is F*cking druk precies wanneer één van onze couriers ziek is.

En ook nog al die zeikende klanten die weer hun verhaal kwijt willen. :words:
Of klanten die weer wat te zeiken hebben omdat ze niks beters te doen hebben.

En uiteindelijk was ik om 23:30 Klaar met werken.

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #537 on: 24 January 2008, 00:42:16 »
dus ik gooide me rokje snel aan de kant en vinger in me mond en bleef bloed proeven...toen ik me vinger eruit haalde bleef ook de wond hevig bloeden waardoor ik dus best wel schrok. Ik deed me hand onder de kraan (vraag me niet waarom waarschijnlijk om het bloed weg te spoelen ofzo) en toen ik me hand wilde afdrogen  zat ook de handdoek onder het bloed.
Vingers zijn de uiteinden van je lichaam, daar komt dus het meeste bloed,
En als je het afspoelt dan verdunt het water je bloed, waardoor het lijkt alsof je echt MEGA veel bloedt;
net zoals in een zwembad ofzo.
Afspoelen is trouwens niet nodig, als je er ook nog met sterilon over heen gaat en er geen vaage prut in is gekomen.

~tho, ik ben studentje, geloof niet alles wat ik zeg ;p

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #538 on: 24 January 2008, 06:49:38 »
Vingers zijn de uiteinden van je lichaam, daar komt dus het meeste bloed,
En als je het afspoelt dan verdunt het water je bloed, waardoor het lijkt alsof je echt MEGA veel bloedt;
net zoals in een zwembad ofzo.
Afspoelen is trouwens niet nodig, als je er ook nog met sterilon over heen gaat en er geen vaage prut in is gekomen.

~tho, ik ben studentje, geloof niet alles wat ik zeg ;p

water heeft wel ieder geval beetje schoongespoeld want prikte heel erg XD. Sterilon deed daarna wat minder pijn.

@ Drawtothemusic: omg echt vervelend en fucked up als je zoveel moet wegknippen en nog steeds is het niet goed :S blijft er weinig over.
en stomme Belgen ook met hun prijzen XD

@ Stiff: omg zeurende klanten.....sla ze met een cinnabread tegen hun hoofd :P of een stuk salami.

@ Hatake: aiiiii gaat dat veel kosten :S ?

@ Li: waarschijnlijk juist omdat je em zo lang niet heb gezien...vraag jezelf af of die gevoel wel ECHT is of dat je gewoon superblij bent dat iemand er is.

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #539 on: 24 January 2008, 07:59:57 »
ik weet het niet, ik ga vandaag pas informeren aangezien het gister avond gebeurd was  was T.T