Was er dan iets wat je ook echt moeilijk vond?
Op tijd komen en uberhaupt opdagen. Daarnaast vond ik van biologie mitose en meiose wel een beetje lastig, maar zenuwstelsel is echt
makkelijkste. shit. ever.Ik had vandaag tentamen en shit. Als ik slecht heb geslapen (4-5 uur) heb ik het altijd verdomd koud(wat vandaag ook het geval is). Op weg naar school viel ketting van tandwiel. Ik heb zo een dikke, dikke, dikke kettingbak, dus ik heb geen idee hoe ik dat ga fixen. Thank god was ik dichtbij school EN was ik vroeg vertrokken, anders kwam ik hardcore te laat voor m'n tentamen. Ik had die gelukkig wel goed voorbereid en gemaakt, alleen had ik last van buikpijn halfwaythrough. Ik heb het een beetje afgeraffeld(Kleine opdracht overgeslagen) en hardcore diarree enz. enz.
Ik zit nu vet sleep deprived aan het wachten op m'n klasgenoten waarmee ik een presentatie in elkaar moet zetten. Ze hebben straks allemaal nog een herkansing spelling(Maar 20% heeft het de eerste keer gehaald) waar ik ook nog op moet wachten. Kmoet m'n fiets ook nog later fixen en ik moet nog middagdutje doen ;(