Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 577155 times)

Offline sausmagneet

• Piemels
  • Parapara Addict
  • Poepgat
    • Oculeus
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #585 on: 07 February 2008, 14:04:05 »
 >:(

Offline Noodles

• Mrs. Clooney
  • Parapara Addict
  • Nespresso, what else?
    • ジジ☆ぶろぐ
« Reply #586 on: 07 February 2008, 15:54:16 »
Ben je bezig om je opdrachten af te ronden zodat je aan je examens kan deelnemen. Heb je gisteren alles afgemaakt en moet je vandaag alleen nog uitrenderen dus plak je een a4tje op het computer scherm dat ze de computer niet moeten uitzetten want hij is bezig.

Kom ik op school...natuurlijk is de computer WEL uitgezet, is al mn media offline en wil niet meer terug reconnecten. Thank you school voor het helpen om mn opdrachten te verkankeren =D!

Zo kom het natuurlijk nooit af ^_^!

Damn kut!!! WTF man, stupid fucks. >.>;;;

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #587 on: 07 February 2008, 16:20:56 »
Idd stupid fucks en dat is nog zacht uitgedrukt. Gelukkig heb ik het achteraf nog kunnen redden maar damn fucking hoeren zooi.

Ik heb er nu een briefje op geplakt dat die computer kapot is XD. Morgen kijken of ze er nu WEL zijn afgebleven (wat wel niet zo zal zijn want ze hebben schijt =_=).

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #588 on: 09 February 2008, 07:47:20 »
@Li: waar heb je zomaar valse beschuldigingen gekregen dan O__O
Ik word beschuldigd van discriminatie (omdat ik het woord neger gebruikte en het me opviel dat in een kroeg waar eerst alleen maar Nederlanders kwamen, nu ook vaker allochtonen komen).

Kortom; als je het bij de naam noemt (ipv ik-weet-niet-hoeveel donkerbruine rassen) discrimineer je
En als het je opvalt dat op een plek waar eerst alleen maar Nederlanders kwamen en nu ook een handjevol allochtonen komen is dat ook gelijk discriminatie

WTF >_< ?!

http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=Neger

mjah valt me op dat niemand tegenwoordig meer tegen z'n eigen rasnaam kent.
Alleen wat me HEEL erg opvalt is dat niemand de juiste vertaling van 'discriminatie' weet.

Discriminatie is mensen omlaag halen door hun rassen / sexe / sexuele geaardheid d.m.v.
- hun niet toe te laten op bepaalde plekken en events ofzo vanwege (zie boven)
- niet aan te nemen op het werk vanwege (zie boven)
- namen noemen met betrekking tot (zie boven) en dan heb ik het over ernstigere dingen en niet over woorden die ze zelf ook gebruiken of die hen omschrijft. Homo, neger, Turk(s), Italiaan(s), Hollander/se,

m.a.w. als je 1 ding zegt is het al discriminatie voor hun.
Als er tegen mij zou wordne gezegt dat ik discrimineer zou ik zeggen dat ze niet eens weten wat ECHTE discriminatie is en dat ik nooit niet heb gezegt dat ik ze haat of dergelijke alleen dat het me opvalt dat ze nu meer aanwezig zijn. En dat kan gezellig zijn en leuk zijn..maar dan moeten ze daar zelf in meewerken en niet gelijk gediscrimineerd voelen. Dan is de gezelligheid van hun aanwezigheid snel verloren door hun eigen schuld.

ofzoiets...ben net wakker

OMG Amber WTF!!!
nu moet je helemaal overnieuw beginnen????

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #589 on: 09 February 2008, 07:53:18 »
Juist Kim, niemand weet ECHT wat discrimineren is.

Discrimineren is niks meer of minder dan onderscheid maken. Mannen/vrouwen, zwart/wit, meerderjarig/minderjarig, blauwe sokken/rode sokken/witte sokken/zwarte sokken, etc.

En etnisch... tja. De ene helft van de tijd lopen ze te pronken met hun afkomst waar ze eigenlijk niet eens trots op mogen zijn omdat ze allemaal halfbloedjes zijn, maar als je die afkomst dan ook opeens gaat noemen, ben je aan het 'discrimineren' (jaduh). Leuk, die maatschappij. (:

En het slechtste dat mij tot nu toe is overkomen;
- te vroeg wakker geworden (half 2, ipv half 5)
- dubbele insteek x_x
- nagel stukje afgebroken T_T
YOU ROW BEAT

Li1986

• Guest
« Reply #590 on: 10 February 2008, 23:44:14 »
@ Kim
Je zegt precies wat ik bedoel!

ontopic; ik kwam erachter dat mn huid nog steeds erg droog is (lang leve de winter =_=" )

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #591 on: 12 February 2008, 14:36:35 »
Toen ik nog in Belgie zat bij GUNK was ik de hele tijd aan het wachten op een grote perstrip. Er zou er namelijk 1 komen naar New York voor Alone in The Dark. DIe kwam toen ook alleen was die tijdelijk naar Lyon en de trip naar New York werd opgeschoven. No trip for me dus.

Nu staat de trip eindelijk vast en dat was een beetje mijn trip omdat ik Alone in the Dark in de gaten hield, zelfde als dat alles wat te maken had met Devil May Cry 4 ook voor mij was. K ben natuurlijk klaar met stage daar en zit nu in Nederland maar ik blijf nog werken voor GUNK. Ze vroegen om al mn gegevens en ik blijf nog schrijven voor ze + dat ik dus af en toe trips mag doen of naar events.

Van Sam, mn collega zou ik mee mogen naar New York dus ik word net aangesproken door de PR Manager van Atari die ik nu onderhand wel goed ken dat Sam mee gaat. Dus ik vraag wie er nog meer gaat. Jah Kristof.......Kristof de nieuwe stagiaire journalistiek Kristof? Ja die ja.........gvd.

Ik werk er een half jaar en krijg alleen maar kleinere trips (niet dat die niet vet zijn hoor want ik ben ze echt niet ondankbaar) en hij werk er nu net 2 weken en hij mag meteen naar New York voor 5 dagen met Sam, die nota bene de editor is en partner zo'n beetje T___T....en t was mijn game =(....

Blah zit me gewoon een beetje dwars. K vind het heel vet voor Kristof enzo maar k heb een beetje t gevoel dat ie t van me afgepakt heeft T______T.....

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #592 on: 12 February 2008, 19:01:18 »
awwww meeeeeeeeeeeen that really sucks :(

half jaar lang laat je trouw zien dat je je best doet...en iemand na met 2 weken komt ff binnen en die mag gelijk mee >__<
 :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Offline Noodles

• Mrs. Clooney
  • Parapara Addict
  • Nespresso, what else?
    • ジジ☆ぶろぐ
« Reply #593 on: 12 February 2008, 23:29:21 »
Damn, kan je ze niet even ompraten ofzo Amber, zeggen dat jij degene bent die de game toch zal coveren.. en dat ze beloofd hadden je naar NY te sturen..

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #594 on: 12 February 2008, 23:34:28 »
Dat is iets echt compleet ongehoord in België, je baas tegenspreken. Soms kan je het best doen, maar soms nemen ze het je ook niet bepaald in dank af. X:
YOU ROW BEAT

Li1986

• Guest
« Reply #595 on: 13 February 2008, 00:59:17 »
@ Amber
Lekker lullig van je baas zeg

ontopic; ik kreeg vandaag een behoorlijke inzinking en een flinke klap van twijfels, angsten en onzekerheden

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #596 on: 13 February 2008, 07:04:25 »
huh why??? gewoon zomaar???

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #597 on: 13 February 2008, 08:04:44 »
wha hoe dat ineens ja o.o?
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
« Reply #598 on: 13 February 2008, 08:54:39 »
@ Amber
Lekker lullig van je baas zeg

ontopic; ik kreeg vandaag een behoorlijke inzinking en een flinke klap van twijfels, angsten en onzekerheden
Precies het zelfde ^^; Zal wel door valentijnsdag zijn? XD

Li1986

• Guest
« Reply #599 on: 13 February 2008, 11:17:38 »
Nope, heeft weinig met valentijnsdag te maken... eerder met het feit dat er zoveel dingen zijn die ik wil gaan/blijven doen maar dat ik t gevoel heb continu tegengehouden te worden doordat er aan om veel dingen te gaan doen nogal wat eisen kleven. En ik vraag me dus af of ik uberhaubt aan al die eisen kan voldoen en daardoor de lat misschien niet veel te hoog leg voor mezelf zonder realistisch te blijven.

T hele verhaal; http://li1986.hyves.nl/blog/9351404/Eisenpakketjes_in_life_keuzes_maken_realisme_v_s_positiviteit/vyDg/