Argh! Ik haat van die dingen waar je dan niks terug op mag zeggen >_>;;; Mijn moeder is zo een voorbeeld.
Helemaal lijp werd ze gister @___@ Ik kom dus om half 5 thuis van school, zeg ze van "kom! We gaan nieuwe vloerbedekking halen"
er... okay? O_o Nog wel leuk op zich
Kwam ze met het idee om het meteen te gaan leggen./ Note, na het avond eten >_>;;; Ik moest ook nog me krantenwijk lopen met me broertje maar was ook verplicht m haar mee te helpen. Dan hebben we het nog geeneens over me huiswerk.
Vloerbedekking leggen opzich durt niet zo lang maar ja... me kasten, bed en bureau moesten er dus uit... en je wil niet weten hoeveel troep ik in me bed en alles heb liggen >_>;;; (en me moeder dan maar stug volhouden dat ik niet kan opruimen
) dus ik zeg dat het misschien wat handiger is om het vrijdag te doen, .hoef ik niet te werken, ben ik vrij van school en hebben we dus alle tijd.
NEE! DENK JE DAT IK ER ZIN IN HEB?! MOET IK DAN VRIJDAG MET DIE TERINGZOOI ZITTEN? IK MOET VRIJDAG OOK NOG BOODSCHAPPEN DOEN!!! EN JIJ DAN WEER ZEKER PLEITE OP DE VRIJDAG MIDDAG! Echt wham in me face D: (en ik ben nooit weg op vrijdag D: Zit altijd thuis >__< )
Dus dan breng ik er maar niks op in. begint ze weer. "Nathalie? Als we je bed nou gewoon optillen en kantelen moet het lukken om hem zo je kamer uit te krijgen znder uit elkaar te halen. (mijn bed is een mega houten blokkendoos)" "Ma... volgens mij was er een dwarsbalk zaan de onderkant stuk. Ik ben bang als we hem gaan verschuiven zonder af te bouwen dat me hele bed dan stuk scheurt."
"Tuurlijk niet~"
*tillen bed op* KRAK
"WAT DOE JE NOU?! NU IS JE BED STUK EN KUNNEN WE HEM GAAN REPAREREN! DENK JE DAT HET GELD OP ME RUG GROEID OFZO?!"
"Maar.... ;___;"
Myeah...
Naja... dan ook nog zo om 3 uur een gesprek met me mentor en me ma erbij >_>;;; gaat nog leuk worden .___. Anyways... als ik iets van 4 maanden hier niet post houd dat in dan me ma me de eeuwen oude straf heeft gegeven die ze mij en me broertjes altijd geef als we wat geflikt hebben. Computerarrest .___.;;;