Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 577191 times)

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #720 on: 14 March 2008, 08:13:59 »
Nee is gelukkig ter controle.

Z'n bloeddruk is te hoog geweest (170 geloof ik) en toen hebben ze een hartfilmpje/hartfoto gemaakt en daar konden ze niet goed op zien ofzo want ze hart sloeg een keer teveel.
Zodoende heeft ie plakkers op z'n lichaam (ala Chobits) om dus te kijken wat z'n hart doet in z'n dagelijks leven en dingen die hij doet.
Hij moet alle inspanningen regristreren op een blaadje en heeft ene fucking grote nintendo DS aan z'n zak hangen voor de exacte tijd enzo.

Geloof dat is vandaag om 11 uur weer naar d edokter moet om ze eraf te halen

jo klopt dit allemaal????

Offline Noodles

• Mrs. Clooney
  • Parapara Addict
  • Nespresso, what else?
    • ジジ☆ぶろぐ
« Reply #721 on: 14 March 2008, 11:47:12 »
Hoe ging het Jo? :S

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #722 on: 15 March 2008, 09:00:25 »
hijs gisteren naar de dokter geweest om die plakkers eraf te halen. Hij krijgt over 10 dagen bericht -__-

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #723 on: 15 March 2008, 09:32:04 »
Wat Kim zei klopte ook allemaal. Sinds ik die hoge bloeddruk had gekregen door werk, kreeg ik pillen genaamd betablokkers, zodat me hart langzamer zou gaan kloppen. Mijn bloeddruk is alweer goed, alleen ik heb nu last van hartkloppingen.

Maarja, tis afwachtn op antwoord.

To punish and enslave... ( ºДº)

Li1986

• Guest
« Reply #724 on: 15 March 2008, 18:48:00 »
Mijn record kortste "relatie" ever verbroken =_="

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #725 on: 21 March 2008, 19:24:17 »
M'n gebouw is zeg maar zo'n beetje platgebrand;

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=541220&in_page_id=1770

Het gebouw, waar ik 4 weken in zat (oe, ik zat linksonder op het plaatje )
is gewoon *poef* weg.

Gekke shit ouwe, ik ben ZOOO FOKKIN BLIJ, dat ik nu al hier ben, en niet nog daar.

""Can you feel my invisible touch?"

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #726 on: 21 March 2008, 21:12:26 »
Shiiit dat is fucked up gek! Blij dat je inderdaad daar al weg ben. Geen gewonden ofzo...? (sorry artikel niet gelezen) Of iemand die je kende?

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #727 on: 21 March 2008, 21:32:50 »
dayum dan ben je blij dat je weer hier zit dan O.O!
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Holo

• Mega NRG Member
« Reply #728 on: 21 March 2008, 23:11:22 »
net trug van werk..half uurtje fietsen..doorweekt tot mn boxers aan toe....
en het is KOUD buiten >:(
"dit smaakt als blauw"

Li1986

• Guest
« Reply #729 on: 22 March 2008, 01:44:53 »
@ Febru
Ok das eng O_o ..

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #730 on: 22 March 2008, 13:09:13 »
K zou vandaag gaan chillen met een vriend van me. Eerst naar Amsterdam en daar beetje sneakershops en alles kijken en naar een ander deel van de stad dan waar ik altijd kom. Daarna naar Schiphol om daar in de Starbucks te chillen.

Kijk ik gisteren op NS.nl om te kijken hoelaat ik weg moest enzo blijkt dat er werkzaamheden zijn aan het spoor bij mij. Het enige traject =_= en er rijden GEEN treinen. Dus ik kan niet naar Utrecht en ik kan niet via Baarn naar Amsterdam. Nu kon k wel een bus pakken naar Amersfoort en dan daar naar Amsterdam Centraal maar dat zou me meer geld kosten plus veel langer duren om te reizen etc... + dat het weer ook nog is fucked up is >_< dus nu hebben we t verschoven.

=( en ik keek er naar uit! Aangezien ik al 2 of 3 zaterdagen achter elkaar niks te doen had. Crap!

Offline Febru

• *sniff.
  • Site moderator
  • Super Euro Master
« Reply #731 on: 24 March 2008, 20:34:32 »
Shiiit dat is fucked up gek! Blij dat je inderdaad daar al weg ben. Geen gewonden ofzo...? (sorry artikel niet gelezen) Of iemand die je kende?
Nope, geen gewonden.
Het was 4 hoog -omg, nu hoef ik al ik terug ben tenminste niet elke dag die trappen te lopen ;p- en er waren al ZOVEEL brandtrainingen geweest; we konden in 1min40sec. buiten zijn.
En het was paasvakantie, dus als het goed is neem je dan -als engelse studente- je belangerijke spullen mee naar huis..

Ik heb er verder nog niks over gehoord tho.

Reden er trouwens geen bussen ipv treinen?
Er was best wel vaak werkzaamheden tussen Utrecht en Arnhem, maar toen ging ik gewoon met een 3kwartierlangreizen bus naar m'n huis, gewoon met je treinkaartje -die ze btw ook niet vroegen, maarja.-

""Can you feel my invisible touch?"

Offline Mizu

• Super Euro Master
« Reply #732 on: 31 March 2008, 20:33:19 »
wil ik me belldandy jasje strijken.....stond me strijkijzer te heet en brandde me jasje weg ;_____________;
OMG zo erg
Tranen stondne bijna in me ogen..mara gelukkig is het maar een stukje dus moet nu dat deel losmaken, overnieuw knippen en eraan locken..this dus maar 1 pandje

Li1986

• Guest
« Reply #733 on: 31 March 2008, 20:48:55 »
wil ik me belldandy jasje strijken.....stond me strijkijzer te heet en brandde me jasje weg ;_____________;
OMG zo erg
Tranen stondne bijna in me ogen..mara gelukkig is het maar een stukje dus moet nu dat deel losmaken, overnieuw knippen en eraan locken..this dus maar 1 pandje

Jezus wat lullig *hugs* :hug:! Hopen dat et toch nog goed komt met t jasje ??? ..

*edit*
Mijn irritatie van vandaag; de tijd gaat ineens 10.000 keer trager als je weet dat je de volgende dag weer geweldig gaat worden ;D
« Last Edit: 31 March 2008, 22:33:04 by Li1986 »

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #734 on: 02 April 2008, 05:38:14 »
Mocht ik onlangs wat gezegd hebben over dat de vertragingen bij de NS wel meevallen; ik neem het terug.

Ik heb gisteren in 6 treinen gezeten (in totaal), maar dat is volgens planning. Maar alle 6 de treinen hadden vertraging. ~_~)! Waar ik normaal nog geen 2 uur over doe, heb ik gisteren eerst bijna 2,5 uur over gedaan, en toen bijna 3 uur. ~_~)!
YOU ROW BEAT