Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 576991 times)

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #885 on: 23 June 2008, 10:24:46 »
"free I break your face if you carry a free hugs board"
O.o
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #886 on: 23 June 2008, 10:25:28 »
Ik ga even een stuk karton zoeken. brb :awesome:
YOU ROW BEAT

Offline Neodash Zerox

• Hardcore TANO*C
  • Forum Moderator
  • Euro Warrior
  • Hardcore TANO*C
    • Deshima Sounds
« Reply #887 on: 23 June 2008, 10:39:28 »
Free Mudkip ?

To punish and enslave... ( ºДº)

Offline Radslag

• Bow chicka bow wow
  • Mega NRG Member
  • Hakuna Matata
« Reply #888 on: 23 June 2008, 15:48:18 »
Free Mammogram vonk toch het grappigst
Did someone call for a hairy plumber?..
Bow chicka bow wow~

Offline Suuko

• Hyperfresh minty flavored.
  • Member Of Fire
  • Fresh and creamy melon soda.
« Reply #889 on: 23 June 2008, 16:47:47 »
Free GTFO.

Offline Dafun chan

• Nerd
  • Member Of Fire
« Reply #890 on: 23 June 2008, 19:32:23 »
Ik heb mn hand gebrand aan een moertje die nog heet was van het solderen T_T
Rawr, feed me chocolate <3

Offline Poep

• L'enfant Terrible
  • Member Of Fire
  • 癌ヤツ
« Reply #891 on: 24 June 2008, 23:31:02 »
server disconnect >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #892 on: 25 June 2008, 14:42:42 »
Bijna flauwgevallen op werk =_=....dus was na een uurtje weer thuis.

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #893 on: 26 June 2008, 07:41:49 »
wtf Am O___O
geen gekke dingen doen T___T

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #894 on: 26 June 2008, 12:23:26 »
Nee I know, voel me nou weer beter.

Net terug uit t ziekenhuis though, t is nu 100 % bevestigd dat ik Crohn heb. Heb nu ook medicijnen...degene die ik NIET wilde namelijk Prednison. Ook wel bekend als Prednisolon.

De arts heeft me dit gegeven omdat ik mn vakantie in Japan meldde. Hij zegt dat dit voor korte duur is, om de infectie snel en effectief onder controle te krijgen. Na mn vakantie in Japan gaan we de Prednison langzaam weer afbouwen en begin in met andere medicijnen die wat milder zijn maar die langer duren om te werken (Hij wilt dat ik me goed voel voor Japan vandaar dat ie Prednison voorschrijft).

Als je t kort gebruikt krijg je meestal niet zoveel klachten en bijwerkingen van Prednison maar k vind het toch niet zo'n fijn middel >_<... Begint goed, k zit al aan de 9 pillen per dag. 3 's morgens en 3 's avonds + 3 x per dag mn ijzerpillen voor bloedarmoede.

22 Juli moet ik weer, dan gaan we samen een lijst maken van do's en dont's in Japan. Wat verstandig is om wel en niet te doen/eten en qua medicijnen enzo. Hij houd er iig wel veel rekening mee =).

Als k rare dingen krijg van prednison dan mag k ook naar em toe gaan en dan gaan we t eerder afbouwen.

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #895 on: 26 June 2008, 12:34:21 »
Op zich is zo'n medelevende arts wel fijn. Meestal is het 'HIER EET DIT VOOR 2 MAANDEN EN ALS JE DAN NOG LEEFT ZIEN WE WEL VERDER! >:(!'. (:
YOU ROW BEAT

Offline Holo

• Mega NRG Member
« Reply #896 on: 26 June 2008, 13:11:07 »
mmmm enige echte effect wat mn moeder van al dr prednison heeft gehad is dat ze wat aankwam enzo. voor de rest niks al te ernstigs.  maarjah. leuk zijn medicijnen natuurlijk nooit  >:(
"dit smaakt als blauw"

Offline Superlevenloos

• La Nafa~
  • Super Euro Master
  • COME IN YOUR BIRTHDAYSUIT
    • dA account
« Reply #897 on: 26 June 2008, 14:28:42 »
Op zich is zo'n medelevende arts wel fijn. Meestal is het 'HIER EET DIT VOOR 2 MAANDEN EN ALS JE DAN NOG LEEFT ZIEN WE WEL VERDER! >:(!'. (:
I LOL'ed

En inderdaad. Enige bijwerkign die eentueel op een krot termijn kan optreden is dat je wat aankomt omdat Prednison vocht vast houd en is voornamelijk om pijn enzo te verlichten, toch?

Offline Spekje

• Mega NRG Member
  • HURRR
« Reply #898 on: 27 June 2008, 15:05:25 »
Ik stond vandaag op stage bijna te janken  :'(

Ik loop stage in een groep 1/2 van een basisschool. Al een aantal weken zitten de kinderen van groep 2 zich te verheugen op groep 3. De juf van groep 3 was ook al een aantal vrijdagen in de klas gekomen om de kinderen voor te bereiden op groep 3. Vandaag was de laatste vrijdag, en mochten ze eens met z'n alle in het lokaal snuffelen waar groep 3 normaal zit, tenminste de kinderen die over gaan.

Na de pauze was het zover; de kinderen mochten naar groep 3! Maar, toen kwam het slechte nieuws voor een aantal; 4 kinderen mochten niet mee.
3 bleven er zitten, en 1 moest er naar een andere school (speciaal onderwijs).

En net toen die andere op het punt stonden te vertrekken begon dat kind wat dus van school af moest hartverscheurend te huilen, het was zo zielig! Daarna begon ook nog 1 kind te huilen wat dus bleef zitten in groep 2.

Opzich was dat nog niet zo'n jank-moment. Maar ik vond het zo mooi toen een jongetje opstond en naar het huilende jongetje toeliep om hem te troosten.  :'(
:sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock:

Offline Suuko

• Hyperfresh minty flavored.
  • Member Of Fire
  • Fresh and creamy melon soda.
« Reply #899 on: 27 June 2008, 20:55:23 »
Ik heb ook stage gelopen bij kleuters, (2 keer)
Ik loop nu zelf al vier jaar stage en ik ben op 5 verschillende scholen geweest.

Ik kan alleen zeggen, dit moet je echt niet te zwaar nemen.
Kinderen die in groep 2 zitten, krijgen 'kleuter verlenging' omdat ze vaak te speels zijn en dus nog niet rijp genoeg om achter aan tafeltje te zitten en woordjes te leren, dat zou ze alleen maar ongelukkig maken, en hun leerprestaties worden er niet beter van. Je moet dit als iets positiefs zien, als ze dit gaan doen, kan het in de toekomst alleen maar beter verlopen.

Kinderen die naar een speciale school gaan (jaja, ik ben ook op een speciale school geweest) krijgen het daar heel goed. Er zijn zat kinderen die naar een speciale school gaan en daarna nog Havo doen.
Ze hebben vaak moeite met leren (MLK kinderen) en op deze speciale scholen krijgen ze extra begeleiding en ondersteuning, een geschikte werkplek, rustige lokalen om zich goed te kunnen concentreren. Vaak ook een speciaal programma aangepast aan hun niveau, en zo proberen ze het kind hogerop te krijgen.

Dus, niks om te huilen :).

verder weet ik niet hoe ze dit op de kinderen overgebracht hebben.
Ik denk eerlijk gezegd dat iemand heel negatief daarover heeft gedaan tegen de kinderen, en dat ze daarom moesten huilen, alsof het heel erg is.

Terwijl het echt niet zo is.

Maar dat weet ik natuurlijk niet zeker..
« Last Edit: 27 June 2008, 20:58:13 by Suuko »