Author Topic: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?  (Read 576812 times)

Offline Noodles

• Mrs. Clooney
  • Parapara Addict
  • Nespresso, what else?
    • ジジ☆ぶろぐ
Re: Wat heb jij vandaag voor slechts meegemaakt ?
« Reply #1020 on: 10 September 2008, 19:12:00 »
gecondoleerd :(

Offline DX|Hatake_Kakashi

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #1021 on: 10 September 2008, 19:39:14 »
wow
gecondoleerd .___.
PSN en xlivegamertag: DXHatakeKakashi

TIMOTEI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1022 on: 11 September 2008, 00:40:21 »
#
Zwangerschap

* Op grond van de werking kan Puri-Nethol® schadelijkheid zijn tijdens de zwangerschap.
    * Puri-Nethol® niet gebruiken tijdens de zwangerschap (tenzij de arts anders voorschrijft) of kinderwens.
    * Tot 3 maanden na het gebruik van Puri-Nethol® door man of vrouw zwangerschap voorkomen.

#
Mogelijke bijwerkingen (o.a.)

* Beenmerg-depressie, o.a. verminderd aantal witte bloedcellen (= leukopenie), bloedplaatjes (= trombocytopenie) en verminderde hoeveelheid rode bloedkleurstof (= anemie)

Beenmergdepressie:

Beenmergdepressie of aplastische anemie, kortweg AA, is een symptoom waarbij het beenmerg een of meer categorieën bloedcellen niet meer produceert (een vorm van bloedarmoede). Dit kan vele oorzaken hebben, waaronder een auto-immuunziekte, maar ook een reactie op het gebruik van vele geneesmiddelen. Aplastische anemie is een bekende bijwerking na chemotherapie.

De auto-immuunziekte kan worden behandeld met anti-thymocytenglobuline (ATG). ATG kan geïsoleerd zijn uit paarden- of konijnenserum. Als die behandeling geen effect heeft kan worden overgegaan tot beenmergtransplantatie.

Als de oorzaak niet kan worden gevonden en worden behandeld of weggenomen is dit een gevaarlijke, en zelfs levensbedreigende aandoening.

:) dat was het.

Oh nee ook nog dit:
Leverbeschadiging (= hepatotoxiciteit), soms onomkeerbaar (= irreversibel) en fataal

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #1023 on: 11 September 2008, 08:53:15 »
wow zijn dat je nieuwe medicijnen??? O__O Wordt je ook niet vrolijk van <__<

Gecondoleerd Hachimitsu :(

Offline Noodles

• Mrs. Clooney
  • Parapara Addict
  • Nespresso, what else?
    • ジジ☆ぶろぐ
« Reply #1024 on: 11 September 2008, 10:25:19 »
... maar is de medicijn zelf wel lichter dan Prednison? En krijg je met deze medicijnen ook uiterlijke veranderingen zoals met Prednison? :S Damn Amber.

Offline Hachimitsu

• Parapara Kiddy
  • **
« Reply #1025 on: 11 September 2008, 15:11:58 »
Das wel veel zeg... Daar wordt je inderdaad niet vrolijk van..

en dank je  :hug:
Daisuki dakara zutto nanimo shinpai iranai wa!

Offline lunacy

• Parapara Addict
« Reply #1026 on: 13 September 2008, 17:03:50 »
van medicijnen word je nooit vrolijk ;o; daarom heb ik ze zelf niet. (terwijl ze me wel 'vrolijk' moeten maken)

@hachimatsu; beetje laat, maar nog gecondoleerd.

mijn slechte ervaring vandaag was mijn eten.
halfaangebrand D:

Offline Mizu

• ~*Paralyze*~ Bouncy Rikku
  • Super Euro Master
« Reply #1027 on: 14 September 2008, 07:28:31 »
het was eigenlijk gisteren maare...de plek waar ik moets werken was gewoon grandioos bagger.
Ik moest een shampoo gaan promoten die bijna op was, ik kon niet inbellen en ook niet melden dat het bijna op was, de kaartje om aan mensen te geven (welke shampoo het was e.d.) waren weg/op zonder dat er nieuwe lagen, de stand was slecht opgebouwd, en toen ik weg mocht zei de ene dat ik de stand moest laten staan enzo en het bedrijf zei dat ik het op een pallet moest zetten en bla bla...
Was om 18:15 ofzo begonnen met opruimen van laptop en brief ondertekenen en info zoeken...19:00 stond ik pas freakin buiten X__X

Offline Hachimitsu

• Parapara Kiddy
  • **
« Reply #1028 on: 16 September 2008, 18:15:40 »
@lunacy: toch nog bedankt :hug:

aangebrand eten, blegh..

@mizu: dat is inderdaad wel heel bagger ja..

mijn slechte ding van vandaag was Duits. heb ik eindelijk een keertje goed geleerd, haal ik nog maar een 6je XD gelukkig had de rest van de klas niet veel beter (bijna iedereen had onvoldoende), dus was het toch niet zo heel slecht XD
Daisuki dakara zutto nanimo shinpai iranai wa!

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1029 on: 16 September 2008, 22:58:22 »
... maar is de medicijn zelf wel lichter dan Prednison? En krijg je met deze medicijnen ook uiterlijke veranderingen zoals met Prednison? :S Damn Amber.

Sorry voor de late reply maar t medicijn is wel lichter. K krijg geen uiterlijke veranderingen maar k kan wel sneller wondjes krijgen enzo of scheurtjes maar die kans is redelijk klein.

Kheb vandaag mn 1e pil geslikt =/...najah nog niks veranderd want het werkt pas op lange termijn.

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #1030 on: 16 September 2008, 23:05:37 »
we hopen het beste :)
en als het minder ingrijpend is dan prednison dan is dat alleen maar mooi meegenomen

Offline Drawtothemusic

• SUPERCHARGED!
  • Mega NRG Member
  • I want to believe
    • Supercharged
« Reply #1031 on: 18 September 2008, 15:25:29 »
Kom net terug van de tandarts en daar gaat mn record van nooit een gaatje ;___;.............kheb er 2 =(..
Nu ben ik wel eens geboord en gevult omdat mn tandarts een piemel was en zei dat ie 2 beginnende gaatjes ging vullen >=(. Nu heb k weer beginnende gaatjes maar die laat ie wel zitten. Ja die zijn herstellende maar dan moet je ze wel goed verzorgen.

Dus die andere keer hoefde k helemaal niet geboord te worden >=(... Maarjah...voor het eerst sinds 20 jaar dus 2 gaatjes...;_____;....Ok mag misschien ook wel na 2 jaar niet geweest te zijn XD...schade valt nog mee.

• ☆自演乙☆
  • Euro Warrior
  • その目 だれの目 ?
« Reply #1032 on: 18 September 2008, 16:32:18 »
had erger kunnen zijn als je 2jaar niet geweest was ^^;;;;;;
al met al toch zonde van de gaatjes tho >__>

Offline MK☆

• Administrator
  • Go Beat Crazy
    • EatenBrains
« Reply #1033 on: 18 September 2008, 16:52:45 »
Geweldig. Wil ik gaan afwassen, staat er blijkbaar een ovenschaal gevuld met water heel wankel ofzo. Flikkert dat ding om, en krijg ik al die water en vies en bah over me heen. ; ___ ;!
Meteen heel de keuken onder een laag water. D:

BUH! >_<
YOU ROW BEAT

Offline Spekje

• Mega NRG Member
  • HURRR
« Reply #1034 on: 18 September 2008, 17:49:27 »
Geweldig. Wil ik gaan afwassen, staat er blijkbaar een ovenschaal gevuld met water heel wankel ofzo. Flikkert dat ding om, en krijg ik al die water en vies en bah over me heen. ; ___ ;!
Meteen heel de keuken onder een laag water. D:

BUH! >_<

Stiekem moest ik wel lachen om het beeld wat hierbij door mijn hoofd ging.  :sherlock:
:sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock::sherlock: