terug van de dokter. Allerlei testjes gedaan maar kan niet echt vinden wat er mis zou zijn kunnen gegaan. Hij houd het maar op een verkeerde beweging ofzo aangezien ik zelf niet weet waarvan het zou kunnen zijn en voor de rest is er nks mis. Hij vind het alleen wel een erg grote blauwe plek voor een verkeerde beweging though. Als de blauwe plek niet minder word na een week of er komen nieuwe bij zonder dat ik weet waarvan het is, moet ik terug komen en bloed laten afnemen.
Ander kloterig nieuws is dat ik bellend te trap op kwam lopen (woon in een flat) en me moeder stofn bij de deur jassen op te hangen. Ik belde met iemand over jrock invasion dat ik een auto had kunnen regelen enzo blah blah blah. Me moeder opeens "Das toch in duitsland?"
ik: "Erm... ja"
zij: "ik heb liever niet dat je daar gaat rijden zo tuusen de feestdagen in. je weet het maar nooit."
ik: "maar hoe moet ik dan anders in duitsland komen?! U had zelf gezegd dat ik de auto mee mocht nemen vorige week!"
zij: "Ik wil het niet. Je gaat maar met de trein."
Einde discussie. Ben nu dus vet boos omdat er twee andere mensen met me mee zouden rijden en die moeten nu dus ander vervoer gaan regelen aangezien ik zelf nu dus niet meer kan. De auto was leuk omdat ik dan de benzinekosten kon splitten en dat was dan een leuk bedrag geweest maar vanaf amsterdam naar Keulen en dan twee enkeltjes word op zijn minst 70 euro. En aangezien mijn moeder had besloten dat ik het geld van deze maand dan maar op moet sparen en ook moet over laten storten naar me spaarrekening, heb ik dus niet genoeg geld om naar J-rock invasion te gaan.
(ze ligt nu in bed... zal ik een kussen op haar gezicht duwen? >___<)