Quote from: Calamiteitentoeter on 17 December 2007, 11:47:47Het is inderdaad een 400D. Hoe kan je uberhaupt op deze foto herkennen wat voor brandspunt afstand is gebruikt, of dat het USM is, wat dan ook. En dat je de conclusie trek dat die lens het is?Helaas heb de EF-S 17-85mm 4.5-5.6f IS USM, dus je zat er wel in de buurt.Ik werk in consumenten electronica zaak op Schiphol we hebben er aardig wat speeltjes staan.. waaronder mijn favoriet op fotogebied.. de Canon EOS-1D Mark III Helaas ben ik zelf meer actief op gebied van Video dan Foto, maar als ik de loterij win koop ik m zeker Quote from: DX|Hatake_Kakashi on 17 December 2007, 11:50:33geloof me als er iemand is die wat van camera's afweet dan is hij het wel ;)Ik weet wel aardig wat maar ben ook weer geen expert hoor
Het is inderdaad een 400D. Hoe kan je uberhaupt op deze foto herkennen wat voor brandspunt afstand is gebruikt, of dat het USM is, wat dan ook. En dat je de conclusie trek dat die lens het is?Helaas heb de EF-S 17-85mm 4.5-5.6f IS USM, dus je zat er wel in de buurt.
geloof me als er iemand is die wat van camera's afweet dan is hij het wel ;)
Koel Maar mijn punt is, ik had deze foto ook kunnen maken met de kitlens bijvoorbeeld.
Quote from: Calamiteitentoeter on 17 December 2007, 14:08:05Koel Maar mijn punt is, ik had deze foto ook kunnen maken met de kitlens bijvoorbeeld.Ah ik vat wat je bedoeld nu.. ik leidde het niet af aan de foto die ik als eerste had gequote, maar de foto van jezelf die ik niet had gequote.. Op die foto is het ook niet moeilijk af te leiden dat het een USM lens is.. (t staat op de lensdop onder canon.. en toen ik naar de lens zelf keek moest ik gokken tussen die EF-S 17-55mm f/2.8 IS USM en EF-S 17-85mm 4.5-5.6f IS USM. Ik zie nu echter een detail op die foto waardoor ik idd die 17-55 kan wegstrepen... De diameter/lensdop is bij de 17-55 groter dan de rest van de lens en op de foto is ie niet groter..
Paine is awesome <3 Wil ooit nog wel als haar cosplayen maar dat nep leer is echt... *wurg*@foto's van Jo en nichtje.Jo! Je haar! Het is geweldig! <3en dacht even voor een seconde dat nichtje een Team Rocket shirt droeg XDD
Kim, is dat je nichtje die zijn ketting half op at? xD
@ MizuDie pics van je bf met dat kindje zijn echt schattig. Dat haar is trouwens opzich wel gedurfd maar wel mooi
Quote from: Li1986 on 18 December 2007, 13:18:56@ MizuDie pics van je bf met dat kindje zijn echt schattig. Dat haar is trouwens opzich wel gedurfd maar wel mooiNou, dank je wel. xDxD